A Covid megjelenésével rendkívül megugrott a kereslet a vitaminokra, ezzel egy időben itthon is berobbant a világon tapasztalható kollagénőrület – ismertette a Nutriversum táplálékkiegészítő-cég fogyasztói felmérésének eredményeit a Tenyek.hu.
A Nutriversum fogyasztói felmérése szerint jóval több a női vásárló, az arányuk 68 százalék.
A kollagének népszerűsége 19, a vitaminoké 17, a fehérjetermékeké pedig 11 százalékkal emelkedett 2022-ben az előző évhez képest
– közölték.
Míg régen a piac húzótermékei a fehérjeporok voltak, a Covid megjelenésével megugrott a kereslet a vitaminokra, illetve körülbelül ezzel egy időben hazánkban is berobbant a világon tapasztalható kollagénőrület. E két hatáshoz társult hozzá az a trend, hogy egyre többen kezdenek el foglalkozni a testükkel és az egészségükkel. Ezek a hatások kezdték átformálni az egész piacot, és így tudtak a táplálékkiegészítők megjelenni azoknak a családoknak is a konyhapultján, akik soha nem voltak edzőteremben
– mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketingvezetője.
A felmérés szerint a növekedés a táplálékkiegészítők iránt érdeklődő egyre szélesebb korosztályi rétegnek is köszönhető.
A 25–45 év közöttiek vannak a legnagyobb arányban, de egyre nagyobb vásárlói réteget tesz ki a 45–55 éves korosztály is az utóbbi két évben
– írták. A magyar cég a nettó 2,55 milliárd forint árbevétellel és 360 milliós eredménnyel a válság ellenére 11 százalékos növekedést ért el 2022-ben. Eddig a bevételük 60 százalékát a webshop generálta, ami éves szinten 150 ezer kiküldött csomagot jelentett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.