BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Mattel piacra dobja az első Down-szindrómás babáját

Egy Down-szindrómás brit modell is szerepel az új Barbie kampányában.

A Mattel bejelentette, hogy piacra dobja első Down-szindrómás Barbie-ját, hogy még több kislányt képviselhessen szerte a világon. A márka legújabb babája már előrendelhető a Smythstől az Egyesült Királyságban.

A 21 éves Down-szindrómás brit modell, Ellie Goldstein, aki dolgozott a Vogue-nál, a Guccinál és az Adidasnál, ünnepelte az új baba érkezését, és úgy fogalmazott, hogy elöntötte az öröm, amikor meglátta az új játékot. A Daily Mail cikke szerint a Mattel az egyesült államokbeli National Down-szindrómás társasággal (NDSS) együttműködve tervezte meg a babát, hogy jobban reprezentálja a szindrómában érintett nőket.

Az új Barbie a márka átfogó Fashionistas kollekciójának részeként jelenik meg. Arca nagyobb, mint más Barbie babáké, így sok Down-szindrómás nő adottságait képviseli. Az arca is kerekebb, kisebb fülekkel, lapos orrnyereggel és mandula alakú szemekkel.

A babát kék és sárga ruhákba lehet kapni, pillangómintával: a színek a Down-szindrómás tudatossághoz kapcsolódnak. A játékfigura nyakában egy rózsaszín lánc lóg, amely azt a  kromoszóma  jelképezi, amely okozza a Down-szindrómát. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.