Új, izgalmas korszak indul pénteken a Hell Energy életében, a világ megmentője után mostantól hétköznapi hősök lesznek a főszereplők az energiaital márkájának kampányában – derült ki a vállalat pénteki közleményéből.
A cég beszámolója szerint 6 hónap tervezés és előkészítés, 100 fős stáb, több mint 100 statiszta, 20 kiemelt szereplő, 3 forgatási nap, 4 történet, 5 hét utómunka után lesz látható az energiaital reklámfilmje, amelyet a magyar és a külföldi nézők egyaránt láthatnak.
Vecsei Márton, a Hell Energy márkatervezője elmondta, hogy az elmúlt öt évben Bruce Willis köré épült az energiaital kommunikációja. Bár a világhírű színész mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad, elérkezett a pillanat, hogy új fejezet induljon a márka kommunikációjában. Emiatt esett a választás a hétköznapi hősökre, akiknek nem a világot kell megmenteniük (mint Willis az Armageddon című filmben), hanem a saját életükben van szükségük kis extra motivációra.
A rövidfilm mellett a Hell számára kiemelt országokban, mint Magyarország, Görögország, Románia és Bulgária, egy hosszabb, egyperces verzió is látható lesz a filmből.
Bruce Willis egyébként súlyos demenciával küzd, és állapotáról aggasztó hírek érkeznek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.