A Pepsi július negyedike – az amerikai függetlenség napja – alkalmából piacra dobja első szószát, a Pepsi Colachup névre keresztelt termékét. A CNN szerint az új szósz
füstölt paradicsomot, fűszerkeverékeket, köztük fahéjat, kakukkfüvet, oregánót, paprikát, valamint hagymát és ketchupot is tartalmaz.
A szószt Joey Chestnuttal reklámozzák, aki jelenleg a hot dog evés világrekordját tartja: 2021-ben 10 perc alatt 76 hot dogot falt fel.
Nagyon örülök, hogy a Pepsivel partnerségre lépve megmutathatom Amerikának, hogy a hot dog jobban megy a Pepsihez
– mondta Chestnut.
A limitált kiadású szósz azonban csak július 4-én kapható négy amerikai stadionban – a phoenixi Chase Fieldben, a New York-i Yankee Stadionban, a minneapolisi Target Fieldben és a detroiti Comerica Parkban.
Míg egyesek úgy gondolták, hogy a hot doghoz csak a szokásos ketchup, mustár illik, mások izgatottak voltak a Pepsi Colachup ötletétől. „Szükségem van erre az életemben” – írta az egyik felhasználó a Twitteren, míg egy másik kommentelő azt írta, hogy a terméket a Walmartban vagy a Targetben is kellene árusítani. A szósz a PepsiCo kétéves „Jobb a Pepsivel” hirdetési kampányának része.
A Pepsinek nem ez volt az első szokatlan húzása: a cég tavaly karácsonykor indított kampányában arra ösztönözte a vásárlókat, hogy próbálják ki a Pepsit hideg tejjel. A Pepsi számos recepttel próbálkozott hírverést kelteni a kezdeményezése körül: a Naughty & Ice recept lényege például az, hogy a kólát egy csésze tejjel, egy evőkanál tejszínnel és vaníliakrémmel keverik össze, a Cherry on Top mixben pedig a meggyes ízű kólát tejjel, két evőkanál tejszínnel és karamellás tejföllel kombinálják. A beszámolók szerint ezeknek a mixeknek sikere is volt a fiatalok körében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.