A bankok közül az elsők között indult a K&H hivatalos TikTok-csatornája augusztus közepén, amelyen kezdetben a mobilbankban elérhető funkciókat bemutató videók lesznek láthatók – közölte a K&H.
A bank megfogalmazása szerint az első körben a mobilbankolás rejtelmeiről szóló tartalmakkal jelentkezik. Nem véletlenül választotta a K&H a TikTok-csatornán megjelenő tartalmaknál a mobilbanki funkciókat: a pénzintézet mobilbankját egyre többen használják. A mobilbanki applikáció olyannyira sikeres, hogy 2020 óta felhasználóinak száma megduplázódott. A mobilbank népszerűségéhez hozzájárul az is, hogy a pénzügyek mellett nem banki szolgáltatások is elérhetőek az alkalmazásban – közölte a K&H.
„Különböző szituációkon keresztül mutatjuk meg a tiktokosoknak, hogy milyen sokféle funkció segíti az érintetteket a mindennapi pénzügyek menedzselésében.
A TikTok ma már nem csak a legfiatalabbak csatornája és már nem csak táncoló, sminkelő tinédzsereket láthatunk rajta. (…)
A TikTokon 2019 óta reklámozunk és ennek most egy újabb állomása a saját csatorna indítása. A platformra lépéshez új mobilapplikációnk is remek apropót biztosított, és terveink szerint hetente 2-3 új videó jelenik majd meg itt” – mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.
A K&H TikTok-csatornáján keresztül megismerhetők lesznek majd az új mobilbanki, valamint Kate, a digitális mobilbanki asszisztens új funkciói is. Az első néhány videó témája között szerepel elfelejtett PIN-kód megtekintése mobilbankban, ATM kereső funkció, diszkrét mód, hogy ne láthassák illetéktelenek a számlaegyenleget, valamint utasbiztosítás kötése a mobilbankban.
Változnak a megtakarítási szokások: ma már digitális befőttesüvegekben is gyűjtögethetünkMa már nem kell felcímkézett befőttesüvegben gyűjteni a pénzt a különféle megtakarítási célokra, mert egyre több bank kínál már hasonló megoldást digitálisan. Ráadásul általában mobiltelefonról is elérhetők ezek a megoldások, így bármikor, akár másodpercek alatt ellenőrizhetjük vagy átalakíthatjuk megtakarításainkat. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.