BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Economy And Daily Life In Montreal
Heinz tomato ketchup bottles are seen in a grocery store in Montreal, Canada on June 15, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP)

Az iskolai menzákra nyomulna a készételgyártó Kraft Heinz, vitát kiváltva

A stratégiával a fiatalabb fogyasztók felé fordul ketchupóriás.

A Kraft Heinz (KHC) élelmiszeripari óriás azt tervezi, hogy az Egyesült Államokban beszáll az iskolai étkeztetésbe, és saját márkás termékeit kínálná a menzákon, amivel a fogyasztók új generációjának akarja bemutatni élelmiszereit – írta a The Wall Street Journal.

Economy And Daily Life In Montreal
Heinz tomato ketchup bottles are seen in a grocery store in Montreal, Canada on June 15, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Fotó: Jakub Porzycki/ AFP

Miguel Patricio vezérigazgató szerint az iskolák kritikus szerepet játszhatnak a vállalat élelmezési egységének a fellendítésében, a marketingstratégia pedig hosszú távon hozzájárulna, hogy felfusson a kereslet a termékeik iránt.  

A KHC májusi negyedéves jelentésében kiemelték, hogy az iskolai étkeztetést egy 25 milliárd dolláros potenciállal rendelkező, ám ki nem használt ágazatnak tekintik, amelyben a vállalat naagyobb részesedést akar szerezni.

A Kraft Heinz árfolyama 1 éves
 

A stratégiát azonban erős kritikák érték dietetikusok, gyermekvédelmi szakemberek és az iskolai étkeztetésért felelős illetékesek részéről is, mivel szerintük a vállalat feldolgozott és előre csomagolt termékei veszélyeztethetik a fejlődésben lévő szervezeteket.

A vállalat azonban az év elején bejelentette, hogy teljesen átalakítja a Lunchables márka termékeit, amelyek szerintük már meg fognak felelni az iskolai élelmezési irányelveknek.

A KHC egészen a közelmúltig elhanyagolta az élelmezési üzletágát, azonban Carlos Abrams-Rivéra, a vállalat észak-amerikai vezetője és várhatólag 2025-től a vezérigazgatója által kidolgozott új stratégiával teljesen átalakítaná azt.

A cégnek azonban a menzák meghódítása előtt meg kell győznie az iskolákat, hogy a termékeik amellett, hogy egészségesek, költséghatékonyabbak is, mint a meglévő rendszereik.

Nem olvadt rá a sajt a tésztára – ötmillió dolláros per lett a vége

Egy floridai nő ötmillió dollárra, átszámítva csaknem kétezermillió forintra perel egy élelmiszergyártó céget, mert a reklámozottnál hosszabb idő alatt készíthető el a bögrés sajtos makarónija.

 

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.