A Formula–1-es mezőny új külsővel és támogatóval vág neki a 2024-es szezonnak. A Red Bull Formula–1-es csapatai és a Visa szerdán bejelentették, hogy példátlan, többéves megállapodást kötöttek, mely szerint a Visa a Red Bull Formula–1-es csapatainak globális partnere lesz, és a korábbi Scuderia Alpha Tauri Formula–1-es csapata Visa Cash App RB néven folytatja a versenyzést.
A Visa több mint 15 éve első új és jelentős globális sportszponzorációs megállapodása magában foglalja a Visa Cash App RB csapattal és az F1 Academy női versenysorozatával való névadó partneri címet, valamint az Oracle Red Bull Racing (ORBR) csapattal való partnerséget.
Ez egy úttörő partnerség és nagyszerű lehetőség a Visa számára, hogy a világ egyik leggyorsabban növekvő sportközösségét megszólítsa
– mondta el Frank Cooper, a Visa marketingért felelős globális vezetője, és hozzátette, hogy „ez a szövetség erősen egybecseng a Visa azon elképzelésével, hogy az egyéneket cselekvésre ösztönözze, és arra, hogy mindennap, minden versenyen vagy eseményen egy újabb kis lépést tegyenek a fejlődésükért”.
A Visa Cash App RB versenyzői, a japán Yuki Tsunoda és az ausztrál Daniel Ricciardo, egy újonnan tervezett, a Visa és a Cash App által inspirált festésű autóval állnak a rajtrácsra, és vele összhangban lévő versenyzői felszerelést viselnek majd a Formula–1 2024. február 29-én, Bahreinben induló versenysorozatán.
Az új autókat egy különleges eseményen, Las Vegasban leplezik le, február 8-án.
„Fantasztikus érzés, hogy bemutathatjuk az új arculatot, és új partnereket üdvözölhetünk a csapat Formula–1-es történetének következő szakaszában” – mondta el Peter Bayer, az új nevet kapott Visa Cash App RB Formula–1-es csapat vezérigazgatója. „A Visa és a Red Bull régi partnereként nagy örömmel vágunk bele ebbe az utazásba” – nyilatkozott Catherine Ferdon, a Cash App márkavezetője.
Az olyan népszerű versenyeken elért eredmények, mint a Formula–1, az autóiparban mindig sokat számítottak a vásárlók elcsábításánál, ez pedig nagyon fontossá teszi az olyan elektromosautó-versenyeket, mint a Formula E, amely egyre népszerűbbé válik, bár még messze elmarad az F1-től. Az elektromos autók nem rendelkeznek a belső égésű motorok erejével és a jellegzetes hanggal, amit az elsuhanó versenyautók keltenek, így a motorsportok kedvelői nehezebben tudnak rászokni ezekre a futamokra. Ennek ellenére a fejlődés egyértelmű, a Formula E pedig egy kiváló lehetőség a hagyományos autógyártóknak, hogy bemutassák, mire képesek az elektromos autóik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.