Az 1991-ben alapított Ars Una olyan nagy világmárkákkal dolgozott már együtt, mint például a Disney, ám az egeres vállalatnak végül búcsút intett. Ezzel szemben a Lamborghini a mai napig a partnere.
Az Ars Una többségében iskolaszereket árul, a cég portfoliójának 95 százalékát ezek a termékek adják – olvasható a Hellobisznisz.hu-n. Ezzel szemben három évtizeddel ezelőtt még képeslapok árulásával indult, ám ez nem állta ki az idő próbáját: 2012-2013-ban került a vállalat élére az Office Depotól átcsábított Aleksandar Nikolic, és ekkor zajlott az Ars Una újrapozicionálása is.
Az iskolaszerek piacára a vállalat főként licence-alapú szerződésekkel lépet be, a táskáit, tolltartóit és egyéb termékeit többek között a Disney népszerű karakterei borították. Ilyek voltak a szuperhősök és a Star Wars-figurák. A társaság azonban rájött, hogy a kereslet nem követi az újabb filmek megjelenését, ráadásul a licence-szerződések is rengeteg pénzt emésztettek fel.
Azt a döntést hoztuk, hogy megerősítjük és még inkább láthatóvá tesszük a saját márkánkat. Azóta is mintegy öt-hat képzőművésszel, grafikussal dolgozunk közösen az újabb és újabb saját dizájnokon – mesélte Nikolic a Disney-együttműködés végével kezdődő időszakról.
Hozzátette: a szuperhősök, vagy például a sztárcsapatok játékosai, címerei a kihasználható felület minél nagyobb részét el akarták foglalni. Ez azt jelenti hogy az Ars Una termékeiből a vásárló semmit sem látott. Ezen változtattak, amikor úgy döntöttek, hogy a saját brandjük erősítését helyezik a középpontba, ami gyorsan népszerűvé vált a szülők és a gyerekek körében is. Nikolic ennek ellenére elismerte, hogy voltak együttműködések, amit így is megtartottak:
A Lamborghinivel való együttműködésük rendkívül fontos számukra. A vállalat elismerte az Ars Una által képviselt minőséget, s így mi is a Lamborghini hivatalos beszállítói vagyunk. Termékeinkkel ott vagyunk a New York-i, Las Vegas-i, de a tokiói boltjaikban is.
Nem csak Jákob Zoltán vett magának méregdrága kocsit – ezek a gazdag magyarok kedvenc luxusautóiHabár kicsúszott a leggazdagabb magyarok ötvenes listájáról, tavaly mégis meglepte magát egy 200 millió forintos Ferrari Purosangue luxusterepjáróval Jákob Zoltán. De nem a műkörömkirályként és Nagy Ő-ként ismert milliárdos volt az egyetlen, aki méregdrága kocsit vett magának, a legtöbb gazdag magyar a Porsche 911-re és az S osztályú Mercedesre szavazott. Magyarországon kétezer háztartás tartozik abba a potenciális ügyfélkörbe, amelynek tagjai rendszeresen vásárolnak luxustermékeket, sokan ráadásul ismerik egymást. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.