„Több hónapnyi szervezés, sok száz kreatív órával a hátunk mögött ma rántjuk le a leplet Azahriah tervei alapján készült közös munkánk eredményéről” – számolt be a Facebookon a Tisza cipő. A cég megfogalmazása szerint
történetük eddigi talán legnagyobb kollaborációjára készülnek.
A magyar cég közlése szerint egy limitált darabszámú, egyedi Tisza X Azahriah kollekció kerül az Astorián található boltjuk polcaira, mindösszesen két nap erejéig. Később hozzátették, hogy az énekessel való együttműködésük
első terméke egy mez, amelyből jövő hétre 800 darabbal készülnek.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy Azahriah első nagyszabású koncertje a Puskás Arénában lesz május 25-én, a jegyek már az első napon elfogytak. A hatalmas érdeklődésre való tekintettel a szervezők bejelentettek egy második fellépést is: óriási sor alakult ki az Akácfa utcában, illetve az online jegyértékesítő rendszer összeomlott a leterheltség miatt. A 21 éves énekes második arénás koncertjére is elfogyott az összes jegy. Később a Facebook-oldalán jelentette be a harmadik koncertet, amire szintén elfogyták már a jegyek.
A szakértő Azahriah sikeréről és a három Puskás Aréna-koncertről: hazudik, aki azt mondja, hogy erre számítottA Világgazdaságnak nyilatkozó Lobenwein Norbert csak remélni tudja, hogy komolyabb tanulmányok elemzik majd mindazt, ami mostanában a magyar könnyűzenében és kiváltképp Azahriah-val történik. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.