Az elmúlt 12 hónapban több mint 6 millió kilométert tettek meg a wigo autómegosztó felhasználói, akik a 2019-es indulás óta összesen már 23 millió kilométert mentek, miközben ebben az időszakban történt a cég márkaváltása is – derül ki az Autowallis közleményéből.
Koralewsky Márk, a wigo carsharing vezérigazgatója elmondta azt is, hogy a márkaváltást követő ünnepi időszakban több mint 10 százalékkal nőtt a többnapos bérletek száma.
A legnagyobb kedvencnek a Peugeot 3008 és a Mercedes A-osztály számított a hosszabb utakon, 2023-ban a legnagyobb táv pedig 966 kilométeres út volt. A rövidebb távokon az elektromos Peugeot e208 volt a legnépszerűbb, ezt választotta a tavalyi év legaktívabb wigofelhasználója is, aki 12 hónap alatt 747 alkalommal választotta a wigo szolgáltatását.
A közlemény szerint a wigo felhasználói tábora egy év alatt 30 ezerrel bővült, így ma már eléri a 115 ezret.
A regisztrált korosztályokon belül a 35–49 éves regisztrált ügyfélből is 20 százalékkal több lett, mint tavaly áprilisban.
Azonban az autómegosztó egy felmérése szerint a szolgáltatás továbbra is a 25–34 éves korosztályban a legnépszerűbb, azonban jelentős a használat a 35–49 évesek körében is, miközben a legidősebb felhasználó, aki egy wigo volánja mögé ült 2023-ban, 82 éves volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.