Atrocitások és lopások nélkül tudta abszolválni a több hete tartó óriás érdeklődést a Pimark első budapesti üzlete, naponta átlagosan körülbelül 9 ezer ember fordulhatott meg a népszerű fast fashion cég boltjában – tudta meg a Világgazdaság.
Korábban beszámoltunk a ruhabolt megnyitójáról, és arról is írtunk, hogy másnap is kígyózó sorokban álltak a Primark előtt, sőt hosszú napokig csak sorban állva lehetett bejutni az üzletbe. Megtudtuk, hogy a legforgalmasabb napokon átlagosan 40-50 percig is sorba kellett állni, de
a Primark ügyelt arra, hogy a kismamáknak, vagy a mozgássérülteknek ne kelljen kiállniuk a hosszú sorokat: a biztonságiak külön beengedték őket. Továbbá az üzlet állatbarát, de csak ölbe vihetik be a házi kedvenceket.
Információink szerint akkora volt az érdeklődés, hogy a legforgalmasabb napokon egyszerre 13 biztonsági őrrel kellett a helyszínt biztosítani, az elmúlt napokban kialakult óriási tömeg miatt az egész első emeleten kellett kordonokat kihelyezni, és csak kisebb csoportokban tudták beengedni a vásárlókat. A tömegjelentek ellenére
a 3100 négyzetméteres boltban eddig nem volt lopás, és egy olyan eset sem történt, amikor a biztonságiaknak kellett volna beavatkozniuk.
A Keleti pályaudvar közelsége miatt nagyon sokan csak azért utaznak a fővárosba, hogy körül nézhessenek az Aréna Mallban megnyitott Primarkban. Beszámolók szerint főleg a délutáni órákban, általában az iskola végeztével érkeznek a legtöbben, a hétvégén pedig a nyitási napokat idéző sorok alakulnak ki.
Információink szerint a május 28-ai nyitást követően, az első magyarországi Primark-üzletben átlagosan napi 9 ezer vásárló fordult meg, a helyszíni beszámolók szerint pedig a bevásárlóközpontban található hasonló, vagy drágább árkategóriájú ruhaboltokban szemmel láthatóan kevesebben vannak az elmúlt napokban.
Az ír fast fashion cég kínálatában a legolcsóbb farmernadrágot 3800 forintért már lehet kapni, a legdrágább farmert 9500 forintért árulják, a legolcsóbb cipő 1500 forintba, a legdrágább 9 ezer forintba kerül.
Ha napi szinten átlagosan 9 ezer vásárlóval számolunk, és ha csupán tízezerforintos vásárlást veszünk személyenként, akkor
a budapesti Primark naponta minimum 100 milliós forgalmat bonyolíthatott le, és hetente több mint hatvanezer vásárlót szolgálhatott ki.
Korábban a Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet-európai vezetője úgy fogalmazott a sajtó előtt, hogy a ruhaüzlet kínálatában általánosságban a legnépszerűbb termékek közé tartoznak az alsóneműk, kiemelt tekintettel a zokni kínálat. A Világgazdaság megkeresésére nemrég úgy fogalmazott, hogy egy héttel azután, hogy megnyitották első üzletüket Magyarországon, már be tudnak arról számolni, hogy a magyar vásárlók miket kapkodtak el az elmúlt napokban.
A legkelendőbb kategóriák közé tartoznak a női ruhák, a hálóruhák és a szépségápolás. Kategóriánként a pizsamák, strand ingek, női és férfi rövidnadrágok, valamint egyes kozmetikumok voltak a legnépszerűbbek
– sorolta a Primark vezetője. Hozzátette, hogy így, hogy süt a nap, a nyári cikkek, például fürdőruhák, pólók és szandálok is népszerűnek bizonyultak. Korábban arról is írtunk, hogy főleg a Disney-, illetve a Bridgerton-franchise-t keresik a magyarok – az utóbbit azonban hamar elkapkodták, és az online kínálatban pedig egyáltalán nem elérhető.
Pedig a népszerű Netflix-sorozat alapján készült kollekció a legfelkapottabb termék a kommentelők körében, sokan csak akkor állnák ki a sort, ha biztosan érkezett a sorozat ihlette ruhadarabokból vagy étkészletből. A Primark nem hivatalos Facebook-csoportjában napok óta a kommentelők csakis ezt a kollekciót keresik, de a vásárlók körében csak nagyon kevesen tudtak arról beszámolni, hogy egy-egy darabot láttak a kollekcióból.
A Primark iránti rajongás hosszú ideig kitarthat, de elterjedt a hír, hogy nem lehet visszacserélni a ruhákatA Primark első magyarországi üzletének megnyitása után is kitartóan gyülekeznek az ír fast fashion cég üzlete előtt. Az egyik vásárló arról számolt be, hogy cserére nincs lehetőség a ruhaboltban, csak a pénzt térítik vissza, ha valaki nem elégedett a vásárlásával. A Primark tisztázta a helyzetet. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.