A Netflix bejelentette hol fogja először megnyitni a Disneylandeket és plázákat ötvöző Netflix House-okat, melyek már 2025-ben debütálnak. A házak célja az olyan filmek és sorozatok népszerűsítése lesz, mint a Bridgerton, a Stranger Things vagy a Nyerd meg az életed (Squid Game). Az első Netflix House-ok King of Prussiában és Dallasban fognak megnyitni.
Mindkét Netflix House egy helyi pláza helyére épül, amelyek mindegyike közel ezer négyzetméternyi területen helyezkedik el. A Netflix nem úgy tekint a házakra, mint új üzleti szegmensre, inkább marketingcélokra kívánja felhasználni őket, mint a korábbi ideiglenes (pop up) rajongói élményeket – írja a Variety.
Több mint 50 élményt indítottunk el 25 városban, és a Netflix House a jellegzetes kínálatunk következő generációját képviseli
– mondta Marian Lee, a Netflix marketingigazgatója. A cég szerint minden Netflix House-on kívül szobrokat és falfestményeket láthatunk majd a népszerű címek karaktereiről, mintha egy felvonulást néznénk.
A nagy médiacégek (mint például a Disney) már évtizedek óta használják a vidámparki túrákat, jelmezekkel és játékokkal kiegészítve karaktereik népszerűsítésére. Ez az üzletág újdonság a Netflix számára, és talán válasz lehet azoknak a stúdióknak, amelyek sokat kritizálták a cég sovány marketingtevékenységét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.