A legjobb mobilbanki applikáció, a legjobb adaptív banki weboldal, valamint a legjobb közösségimédia-marketing és szolgáltatások magyarországi kategóriáiban végzett az élen a Gránit Bank a Global Finance magazin 2024. évi lakossági digitális banki versenyén, az utóbbi kategóriában pedig a kelet-közép-európai régióban is a legjobb lett. A Gránit Bank ügyfélszámának gyors ütemű bővülésében nagy szerepük van a folyamatos innovációknak, ezen belül a digitális bankolásban főszerepet játszó mobilbanki applikáció és a weboldal fejlesztésének is, amit a New York-i székhelyű Global Finance idén egy-egy díjjal ismert el.
A Magyarországon legjobb mobilbanki applikáció díjjal többek között a széles körű funkcionalitást és az app ügyfelek általi nagyarányú használatát ismerték el. A mobilon is teljes körű weboldalt a hazai piacon szintén a legjobbnak ítélték. További két díjjal ismerték el az ügyfelek megszólításában és az edukációban is kiemelkedő szerepet betöltő social media tevékenységet, amelyet nemcsak Magyarországon, hanem a régióban is a legjobbnak ítéltek.
2010-es indulása óta a Gránit Bank teljesítményét és innovációit a Global Finance idei díjaival együtt immár 65 hazai és nemzetközi elismeréssel honorálták. Nagy öröm számunkra, hogy a rangos nemzetközi szaklapok is elismerik a munkánkat, de még fontosabbak számunkra az ügyfelektől érkező pozitív visszajelzések, amelyek digitális szolgáltatásaink további bővítésére és fejlesztésére inspirálnak
– mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója.
A Global Finance értékelte a pénzintézet applikációjának ügyfelek által elérhető funkcióit. Meggyőző érvként szolgált az is, hogy az aktív mobilapp-felhasználók száma egy év alatt 80 százalékkal nőtt, és az alkalmazást az ügyfelek 82 százaléka rendszeresen használja. A Gránit eBank az elmúlt évben számos újdonsággal bővült: bankkártyát mindössze néhány gombnyomással igényelhetnek az ügyfelek ezen a felületen, amely
Az elmúlt év egyik legnépszerűbb fejlesztése lett a devizaszámla-nyitás és az appon belüli azonnali, devizapiaci középárfolyamon történő, díjak nélküli devizaváltás.
A díj odaítélésekor a Global Finance figyelembe vette, hogy a bank weboldala mobiltelefonra optimalizált reszponzív oldal, ahol minden funkció és tartalom ugyanolyan magas UX mellett érhető el mobilos nézetben is. A Granitbank.hu weboldal nem csupán információk gyűjteménye, hanem annál sokkal több, egy olyan platform, ahol széles körű banki szolgáltatásokat lehet elérni bankfiók felkeresése nélkül.
Így lehetőség van bankszámlanyitásra, online bankolásra vagy éppen jelzálog- vagy egyéb hitelek igénylésére is.
A közösségimédia-platformokat a Gránit Bank elsősorban arra használja, hogy edukatív tartalmakat osszon meg a pénzügyi ismeretek és a digitális bankolás kapcsán, ezzel is erősítve a felhasználók pénzügyi tudatosságát, valamint növelve az oldalakon a felhasználói aktivitást. A közösségimédia-csatornákon (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) olyan tartalmak is szerepelnek, amelyek csalásmegelőzéssel, vállalati hírekkel, CSR-aktivitással és ESG-stratégiával foglalkoznak, de megosztásra kerülnek például szórakoztatótartalmak, kvízjátékok, keresztrejtvények és a bank blogjának tartalmai is az új termékek, szolgáltatások és kampányok bemutatása mellett.
Külföldi terjeszkedése keretében elsőként a román piacra lép be a Gránit Bank, amely várhatóan 2024 harmadik negyedévétől első magyarországi bankként nyújt majd úgynevezett cross border szolgáltatást. A román piacra kifejlesztett, háromnyelvű applikáción keresztül szelfivel nyithatnak majd az ügyfelek lej- és devizaszámlát és válthatnak kedvező árfolyamon devizát. A pénzintézet célja, hogy a magyar ügyfelek mellett más országokban élők számára is értékesítse innovatív, rugalmas digitális szolgáltatásait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.