Szeptember 3-tól a Prime Video előfizetési díja havi 899 forinttól havi 1900 forintra változik – közölte a Prime Video. A Világgazdaság beszámolt róla, hogy az Amazon alig öt hónapja vezette be a reklámokat a Prime Video platformjára, de már ezen a téren is rávetette magát a vetélytársai piaci részesedésére, alacsonyabb árakat és pontosabb személyre szabást kínálva a hirdetőknek, mint a Netflix.
A Prime érkezése különösen aggasztja a rivális streamingszolgáltatók vezetőit, mivel a technológiai óriás az online adásvételi és logisztikai üzletágai miatt jelentős kapcsolatrendszerrel rendelkezik a reklámpiacon,
amivel még a tradicionális médiavállalatok is csak nehezen tudnak versenyezni.
Korábban e-mailben értesítette előfizetőit a Netflix is, hogy szeptembertől megemeli alapszolgáltatásai árát: 3490 forintról 3990 forintra, Magyarországon pedig október 6-tól 2690 forint helyett 4790 forintot kell fizetnie azoknak, akik YouTube Prémiumot használnak. A tengerentúlon emeli a streamingszolgáltatásai árát a Wal Disney.
A szolgáltató reklámokkal megtűzdelt változata az Egyesült Államokban 25 százalékkal, havi 9,99 dollárra (nagyjából 3600 forint) drágul, míg a reklámmentes változat 14 százalékkal kerül többe, így 15,99 dollárba (5800 forint) fog kerülni. A Disney+ és a Hulu összekapcsolt, reklámos csomagjának havi előfizetése 10,99 dollárra (4000 forint) emelkedik, de a Hulu is és az ESPN+ is többe kerül majd. A változások október 17-től lépnek életbe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.