Az Adidas ma közzétette a 2024 harmadik negyedévére vonatkozó előzetes pénzügyi eredményeit. Az év harmadik negyedévében az árfolyamhatásoktól megtisztított bevételek 10 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest. Euróban a cég bevételei 7 százalékkal emelkedtek, elérve a 6,438 milliárd eurót. A Yeezy-értékesítések nélkül számolva a bevételek 14 százalékkal nőttek ebben az időszakban.
Az Adidas bruttó nyereséghányada 2,0 százalékponttal nőtt, elérve az 51,3 százalékot a harmadik negyedévben. Az alaptermékek bruttó nyereséghányadának növekedése még ennél is nagyobb volt. A cég működési eredménye a harmadik negyedévben 598 millió euróra emelkedett, amely tartalmazza a megmaradt Yeezy készletek egy részének értékesítéséből származó körülbelül 50 millió eurós hozzájárulást is – számolt be a vállalat.
A vállalat növelte az éves előrejelzését, figyelembe véve a vártnál jobb teljesítményt és a márka jelenlegi lendületét.
Az Adidas most arra számít, hogy az árfolyamhatásoktól megtisztított éves bevételek körülbelül 10 százalékkal nőnek 2024-ben és működési nyereség várhatóan eléri az 1,2 milliárd eurós szintet. Az előrejelzés részeként a cég feltételezi, hogy a Yeezy készlet fennmaradó részének értékesítése az év hátralévő részében átlagosan önköltségi áron történik majd, ami további 50 millió eurós bevételt eredményezne, de nem járulna hozzá további nyereséghez a negyedik negyedévben.
A második negyedéves jelentése is pozitív volt: a valutasemleges bevételei 11 százalékkal nőttek az ide második negyedévben éves szinten. Euróban számolva a cég bevétele 9 százalékkal, 5,8 milliárd euróra nőtt. Az Adidas bruttó árrése akkor elérte az 50,8 százalékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.