BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Visszatért a Barbon borotvakrém, lehet nosztalgiázni

A Caola felmérése szerint a borotvakrémet ismerők 85 százaléka azonnal a Barbonra asszociált, ha borotvakrémről volt szó, így megérte feltámasztani a régi márkát. A cég szerint a Barbon azért népszerű, mert alacsony ára mellett magas minőséget képvisel.

Ismét kapható az ország minden pontján a Barbon borotvakrém, beleértve immár a Lidl üzleteit is. Az újraindított forgalmazás nosztalgikus érzéseket ébreszt a régi Barbon-rajongókban, de a fiatalabb generációk számára is népszerű választás lehet a minőségi borotválkozáshoz. A tradicionális borotválkozási termékek iránti kereslet ugyanis egyre növekszik, ahogy egyre több férfi választja a természetes alapanyagokat és a retró borotválkozási élményt. 

Caola, Barbon
Visszatért a Barbon borotvakrém, lehet nosztalgiázni / Fotó: Caola

Egy friss felmérés szerint a borotvakrémet ismerők 85 százaléka azonnal a Barbonra asszociált, ha borotvakrémről volt szó. A Barbon azonban nem csak a nosztalgia miatt sikeres – olvasható cég a közleményében. 

Különleges összetevői segítik a bőr regenerálódását, és kiváló bőrápolást biztosítanak. 

A Barbont 1949 óta gyártja a Caola Kozmetikai és Háztartásvegyipari Zrt., és mára a férfiak borotválkozási rutinjának meghatározó elemévé vált. A klasszikus Barbon mellett a Figaro borotvakrém is kapható, mindkét termék népszerű az alacsony ár és a magas minőség kombinációjának köszönhetően.

Ha máshonnan nem is, sokaknak az ikonikussá vált reklámból lehet ismerős a márka, melyben a rajzfilmfigura Gusztáv a borotválkozással hadilábon álló szomszédjának ajánlja a Barbon borotvahabot. Ha Gusztáv most nem is, de a Barbon visszatért. A Caola egyébként egy évvel ezelőtt nyitott új gyárat Martonvásáron, az ipari park területén. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.