A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs szolgáltatásait – derült ki a vállalat szerdai budapesti sajtótájékoztatóján. Ezentúl a Vodafone Magyarország, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai kizárólag One márkanév alatt jelennek meg a piacon.
„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit” – mondta Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója. Hozzátette: céljuk, hogy lakossági ügyfeleik egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil- és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a tévé- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgálják ki.
Kiemelte, hogy egységes, hatékonyabb hálózati infrastruktúra épül ki, ezen jelszavakkal:
„A One egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon” – hangsúlyozta az eseményen Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője. A szakember bemutatta a márka arculatát, melyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak.
A 4iG Csoport történelmi jelentőségű transzformációs programot jelentett be 2023-ban, amelynek egyik kiemelt célja, hogy a jelenleg működő négy magyarországi távközlési vállalatból – a Vodafone-ból, a Digiből, az Invitechből és az Antenna Hungáriából – egy kereskedelmi és egy infrastruktúra vállalat hozzon létre.
A Digi, az Invitech és az Antenna Hungária esetében a szeparáció már sikeresen lezárult, a Vodafone Magyarország esetében pedig idén év végén zárul le a szétválasztási folyamat.
Január 1-jével a Vodafone Magyarország Zrt. új struktúrában – a kereskedelmi társaság ONE Magyarország Zrt., az infrastruktúra-társaság pedig V-Hálózat Távközlési Zrt. néven – jelenik meg a piacon.
Ez azt jelenti, hogy a Vodafone Magyarország 2025. január 1-jétől új néven, One Magyarország Zrt.-ként, míg az Invitech ICT Services Kft., az Antenna Hungária és a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. 2025 második feléig még önálló jogi entitásként, de már az új márka alatt működik tovább, és nyújtja magas minőségű szolgáltatásait. A távközlési kereskedelmi cégek teljes integrációja is ekkor valósul meg: a kereskedelmi távközlési vállalatok mindegyike beolvad a One Magyarország Zrt.-be.
Bányai Tamás azt is elmondta, hogy az újonnan létrejövő vállalat, a One Magyarország üzleti tevékenysége mellett fontosnak tartja, hogy regionális és helyi szinten is felelősséget vállaljon a közösségek digitális fejlődésében. Éppen ezért a Vodafone Alapítvány tevékenységét részben megőrzi, részben pedig megújítja, amely 2025 januárjától One Alapítvány néven látja majd el a feladatokat.
A márkaváltás miatt a jelenlegi lakossági és üzleti ügyfelek szerződéseiben – és így a szolgáltatásaikban – nem lesz változás. Az ügyfeleknek tehát ennek kapcsán nincs teendőjük, az esetlegesen őket érintő változásokról (például számlaszám, székhely) a One minden esetben előzetesen tájékoztatja őket. Az ügyfeleket így nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás sem, a meglévő feltételek változatlanok maradnak. Meglévő szerződések esetén januártól változás kizárólag az egyes díjcsomagok és kedvezmények megnevezésében várható.
A 4iG Csoport már korábban bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG Csoport és a One közép- és nagyvállalati üzletágának márkanagykövete lesz 2025. január 1-jétől. Áron kivételes sportolói pályafutásával és eredményeivel tökéletesen megtestesíti a One által képviselt értékeket: a kiválóságot, az innovációt és a folyamatos fejlődésre való törekvést.
A lakossági üzletág márkanagykövete pedig Majka lesz, az egyik legismertebb hazai előadó, médiaszereplő és műsorvezető. Hisz a folyamatos megújulásban, keresi azokat az elemeket, amelyekkel újat tud mutatni az embereknek, a közönségének, az innovatív és emberközpontú szemlélet pedig a One márka esetében is fontos alapérték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.