BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Bányai Tamás
4iG

Új korszak a távközlésben: egyesíti telekommunikációs szolgáltatásait a 4iG

Januártól a 4iG Csoport One márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait. A januári márkabevezetést követően a One integrált ügyfélkiszolgálással és fokozatosan megújuló közös üzlethálózattal várja ügyfeleit. A 4iG Csoport azt is bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG Csoport és a One közép- és nagyvállalati üzletágának, Majoros Péter, azaz Majka pedig a lakossági üzletág márkanagykövete lesz.

A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs szolgáltatásait – derült ki a vállalat szerdai budapesti sajtótájékoztatóján. Ezentúl a Vodafone Magyarország, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai kizárólag One márkanév alatt jelennek meg a piacon.

_VEZ5357 4iG
Fontos bejelentést tett a 4iG / Fotó: Vémi Zoltán

„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit” – mondta Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója. Hozzátette: céljuk, hogy lakossági ügyfeleik egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil- és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a tévé- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgálják ki.

Kiemelte, hogy egységes, hatékonyabb hálózati infrastruktúra épül ki, ezen jelszavakkal:

  • Megbízhatóság
  • Innováció
  • Erős értékajánlat
  • Kiemelkedő szolgáltatásminőség

„A One egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon” – hangsúlyozta az eseményen Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője. A szakember bemutatta a márka arculatát, melyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak.

A 4iG Csoport transzformációs programjáról

A 4iG Csoport történelmi jelentőségű transzformációs programot jelentett be 2023-ban, amelynek egyik kiemelt célja, hogy a jelenleg működő négy magyarországi távközlési vállalatból – a Vodafone-ból, a Digiből, az Invitechből és az Antenna Hungáriából – egy kereskedelmi és egy infrastruktúra vállalat hozzon létre.

A Digi, az Invitech és az Antenna Hungária esetében a szeparáció már sikeresen lezárult, a Vodafone Magyarország esetében pedig idén év végén zárul le a szétválasztási folyamat.

Január 1-jével a Vodafone Magyarország Zrt. új struktúrában – a kereskedelmi társaság ONE Magyarország Zrt., az infrastruktúra-társaság pedig V-Hálózat Távközlési Zrt. néven – jelenik meg a piacon.

Ez azt jelenti, hogy a Vodafone Magyarország 2025. január 1-jétől új néven, One Magyarország Zrt.-ként, míg az Invitech ICT Services Kft., az Antenna Hungária és a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. 2025 második feléig még önálló jogi entitásként, de már az új márka alatt működik tovább, és nyújtja magas minőségű szolgáltatásait. A távközlési kereskedelmi cégek teljes integrációja is ekkor valósul meg: a kereskedelmi távközlési vállalatok mindegyike beolvad a One Magyarország Zrt.-be.

Bányai Tamás
4iG
Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója / Fotó: Kallus György / Világgazdaság

Bányai Tamás azt is elmondta, hogy az újonnan létrejövő vállalat, a One Magyarország üzleti tevékenysége mellett fontosnak tartja, hogy regionális és helyi szinten is felelősséget vállaljon a közösségek digitális fejlődésében. Éppen ezért a Vodafone Alapítvány tevékenységét részben megőrzi, részben pedig megújítja, amely 2025 januárjától One Alapítvány néven látja majd el a feladatokat. 

A meglévő ügyfeleknek nincs teendőjük

A márkaváltás miatt a jelenlegi lakossági és üzleti ügyfelek szerződéseiben – és így a szolgáltatásaikban – nem lesz változás. Az ügyfeleknek tehát ennek kapcsán nincs teendőjük, az esetlegesen őket érintő változásokról (például számlaszám, székhely) a One minden esetben előzetesen tájékoztatja őket. Az ügyfeleket így nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás sem, a meglévő feltételek változatlanok maradnak. Meglévő szerződések esetén januártól változás kizárólag az egyes díjcsomagok és kedvezmények megnevezésében várható.

Majka és Szilágyi Áron is a One márkanagykövetei

A 4iG Csoport már korábban bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG Csoport és a One közép- és nagyvállalati üzletágának márkanagykövete lesz 2025. január 1-jétől. Áron kivételes sportolói pályafutásával és eredményeivel tökéletesen megtestesíti a One által képviselt értékeket: a kiválóságot, az innovációt és a folyamatos fejlődésre való törekvést.

A lakossági üzletág márkanagykövete pedig Majka lesz, az egyik legismertebb hazai előadó, médiaszereplő és műsorvezető. Hisz a folyamatos megújulásban, keresi azokat az elemeket, amelyekkel újat tud mutatni az embereknek, a közönségének, az innovatív és emberközpontú szemlélet pedig a One márka esetében is fontos alapérték.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.