Technikai hibáról számolt be az Erste Bank az internetszolgáltatásaiban. A probléma már szeptember 5-én felütötte a fejét, szeptember 6-án, szerda reggel 9 órakor pedig még mindig olvasható a hibaüzenet a bank honlapján.
A hibaüzenet szerint a George Web és George App internetbank és applikáció állt le, és ebben a pillanatban nem is elérhető.
Az internetes vásárlások esetében is hibaüzenet fogadhatja az ügyfeleket. A probléma a bankkártyás fizetést, a készpénzfelvételt és az ATM-es befizetéseket nem érinti. Emellett a kártyákat továbbra is le lehet tiltatni.
A hibaüzenetben az áll, hogy
az Erste felé indított utalások végbemennek, és az előre beállított utalásokkal sincsen gond.
A vállalati ügyfelek számára a NetBank és az Electra elérhető maradt.
Ha okosórával szeret fizetni, ismét bővülnek a lehetőségeiSzeptembertől elérhető az Erste kártyáival a Garmin Pay és a Xiaomi Pay is. A bank által kibocsátott, tokenizált kártyákkal végzett fizetések aránya a tavalyi 17 százalékról idén 21 százalékra emelkedett. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.