Cristiano Ronaldo a Kingdom Towerben lakik Rijadban, a Four Seasons Hotelben – írja az Origo. A rezidenciája havi 250 ezer fontba (112 millió Ft) kerül és 17 szobából áll. Persze az évi 177 millió fontos fizetésből telik is rá.
A Kingdom Tower a Közel-Kelet egyik legmagasabb épülete, a hotel királyi lakosztálya pedig a 48. és az 50. emelet között található a 99 emeletes épületben. A szállodában természetesen luxusmárkák boltjai és mindenféle étterem is megtalálható, a legjobb kínai, japán, indiai és közel-keleti ételeket kóstolhatja meg, rendelésre a legfrissebb alapanyagokból.
Híressége miatt a szakácsok exkluzív szobai étkezési szolgáltatást nyújtanak Ronaldo és családja számára. A Megveszlak beszámolója szerint
a személyzetet arra kérték, hogy ne kérjenek szelfiket a sztárral. A szállodában teniszpályák, masszázskezelések, valamint szaunával és gőzfürdővel ellátott gyógyfürdő is rendelkezésre áll.
Ha Ronaldo romantikázni szeretne Georginával, a szálloda exkluzív vacsorát kínál nekik a Sky Bridge-en, a Kingdom Tower tetején, amely Rijád egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja.
A szállodánál megígérték, hogy az egész hidat elzárják a nyilvánosság elől, és a híd közepén állítják fel a vacsoraasztalt. A Kingdom Centre tetején átívelő 300 méter magas híd páratlan panorámát nyújt az alatta lévő csillogó városra.
A portugál válogatott sztárja nem csak attól vált a világ egyik legnagyobb futballistájává, amit a pályán tett le az asztalra, hanem attól is, hogy a neve évek óta világszerte a legnagyobb márkák között forog.
Egy tavalyi kutatás szerint minden egyes Instagram megnyilvánulásának 3,1 millió font (1,4 milliárd Ft) az értéke. A közösségi oldalak, a fizetése és a prémium mellett is bőven van mit a tejbe aprítania. A Forbes kimutatásai alapján, 2013-ban a második legjobban kereső sportoló lett, a maga 80 millió dollárjával, amiből 28 millió dollár származott a szponzori, és reklámbevételekből.
A Nike-nál hosszú távú szerződése van, ahol a korábbi információk szerint éves szinten 20,6 millió dollárt tehet zsebre.
Emellett egy saját márkával is rendelkezik a portugál, a CR7-tel, ahol többnyire alsónadrágokat, parfümöket dob a piacra. A Nike mellett olyan brandek álltak korábban is mellette, mint a Tag Heuer, a Motorola, vagy éppen a Samsung, vagy korábban a Coca-Cola. Ezzel kapcsolatos az egyik legismertebb megnyilvánulása, mikor eltette az asztalról a kólásüvegeket és inkább vízivásra buzdított mindenkit a 2020-es foci-Eb egyik sajtótájékoztatóján.
CR7-es szállodái a portugál Pestana Hotel Grouppal együttműködve világszerte találhatók – Marrákesben, a New York-i Times Square-en, Madridban, Lisszabonban és Madeirán is.
A Világgazdaság is megírta, hogy a portugál szupersztár rajong a kocsikért, egyedi gyűjteményének értékét a szakértők már megsaccolni sem tudják. Az amerikai Slash Gear által összeállított listán tíz olyan elképesztő jármű szerepel, amelyről egy átlagember talán még álmodozni sem mer. CR7 valószínűleg nem áll itt le, tovább gyarapítja a kollekcióját.
Pénz, foci, Apple TV: Lionel Messi és az MLS új korszaka AmerikábanLionel Messi nemcsak évi 50-60 millió dollárt keres az Inter Miami csapatában, de részesedést is kap a meccsközvetítési jogokból. Miképpen hat ez a szerződés az MLS-re, a sportra és persze az iPhone-eladásokra? |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.