Belép a rendezvénypiacra az Esport1 Kft., miután többségi tulajdonrészt szerzett a PlayIT-t, a Budapest Comic Cont és a legnagyobb hazai Minecraft rendezvényt, a Mineshow-t szervező cégben. A megállapodás értelmében a PlayIT Entertainment Kft. az Esport1 leányvállalataként szervezi majd a jövőben a hazai gaming- és szórakoztató rendezvényeket, a korábbi menedzsmenttel közösen dolgoznak tovább a meglévő és az új termékek fejlesztésén.
A PlayIT Magyarország legnagyobb gamer- és IT-rendezvénysorozata. Korábban Budapest Game Show néven rendezték meg, 2011 óta viseli a PlayIT nevet. Az egykor 1500 látogatóval induló esemény az évek alatt hatalmasra nőtt,
volt olyan rendezvény, amelyre több mint 25 ezren látogattak el.
A PlayIT szervezői az évek során megfordultak már több vidéki nagyvárosban és Belgrádban is, emellett pedig folyamatosan bővítették a rendezvények kínálatát: a legkisebbek számára a Minecraft játék köré épülő Mineshow, míg a filmek és sorozatok rajongóinak a Budapest Comic Con lett az új találkozási pont.
A MEEX és az Esport1 évek óta dolgoznak együtt a magyar e-sport- és gaming-piacon. Éppen ezért örülünk annak, hogy egy közös cégben tudjuk szervezni az eddigi és ezutáni eseményeinket. Komoly terveink vannak, folyamatosan bővíteni szeretnénk mind a portfóliónkat, mind az ügyfeleink körét
– nyilatkozta PlayIT Entertainment Kft. társ ügyvezetője, Csanda Gergely.
Évről évre kutatják a hazai videójáték- és e-sport-piacot, és a Covid utáni időszakban is azt tapasztalták, hogy van igény helyszíni rendezvényekre a rajongók részéről – tette hozzá az Esport1 operatív vezetője. Kiemelte, hogy az elmúlt hét évben számos gaming- és e-sport-rendezvényt szerveztek hazai és régiós szinten, a jövőben pedig szeretnék bővíteni ezeknek az eseményeknek a portfólióját. Lehetőséget akarnak adni a kapcsolódó területnek, például a hazai és régiós játékfejlesztőknek a találkozásra. A PlayIT Entertainment Kft. ennek a folyamatnak az első lépése – emelte ki Hodozsán Dániel.
Külön öröm, hogy a PlayIT menedzsmentje folytatja tovább a munkát velünk, kihasználva a szinergiákat
– mondta.
Az ügylet részeként a PlayIT Store is átkerült az új cégbe, ezzel a gamingpiac egyik meghatározó webshopja is a portfólió része lett. Az új vállalat elkötelezett abban, hogy a gaming- és e-sport-célcsoportnak szóló rendezvényeket tovább fejlessze és olyan szórakoztató tematikákkal egészítse ki, mint a filmek és a képregények világa, valamint olyan új termékekkel jöjjön ki a piacra, amelyek sokkal jobban alkalmazkodnak a fiatal korosztály megváltozott fogyasztási szokásaihoz. Az új portfólió révén az Esport1 mostantól integrált offline-online megoldásokkal tudja kiszolgálni a hirdetői igényeket és azokat a cégeket, akik szeretnék megszólítani Magyarország több mint 3,5 millió videójáték-rajongóját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.