A több mint 60 országban elérhető Hell Energy legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét és modelljét, Michele Morrone-t láthatjuk különböző élethelyzetekben. A „365 nap” főszereplője, a Dolce & Gabbana arca újabb fejezetet nyit a Hell történetében – számolt be róla a Tények.
A modell filmes debütálását számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően az egyik legkeresettebb férfi színész-modell lett napjainkban.
Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával
– mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a Hell operatív marketingigazgatója.
A minireklámfilmekből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségimédia-csatornákra. A reklámfilm forgatása Magyarországon zajlott.
A fél világ magyar energiaitallal ébred, egyre többet adnak el belőleJó néhány európai országban piacvezető a Hell márka, amely 2022-ben növelte a nettó árbevételét, és egyre több termékét értékesíti külföldre. A környező országok mellett többek között Cipruson is nagyon népszerű az energiaital-gyártó, de még Mongóliában is kaphatók az „ördögfejek”. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.