A SkyShowtime április 23-án, kedden indítja útjára új előfizetési csomagját, melyben kettészedik a Standard előfizetést: az eddigi 1999 forintos csomag keddtől „Standard előfizetés reklámokkal” néven lesz elérhető. Az eddigi hirdetésmentes alapcsomag holnaptól „Standard Plusz”-ként lesz megtalálható 2799 forinttért.
Az új csomag a SkyShowtime összes, több mint húsz piacán egyszerre vezetik be.
A „Standard előfizetés reklámokkal” csomagban óránként átlagosan négy-öt perc hirdetés lesz.
A SkyShowtime olyan közönségkedvenc sorozatokkal és filmekkel rendelkezik, mint
A SkyShowtime és a Paramount Advertising International továbbá bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a hirdetési prémiumhelyekhez több mint húsz európai piacon.
2024 elején a SkyShowtime volt az egyik legtöbb magyar előfizetővel rendelkező streamingplatform, mivel sokan lecsaptak a 999 forintos kezdőárra. Februárban viszont áremelkedés következett, amellyel már előkészítették a most megjelenő, hirdetésekkel megtűzdelt csomagot, ez pedig sokak lelkesedését elvette, mert nem értették a változást. Idén amúgy is nagy változás várható a streaming világában, ugyanis a negyedéves jelentések szerint
a streaming bevételei megelőzik majd a hagyományos tévé-előfizetéseket.
A folyamatos növekedés nem feltétlen az előfizetők számnak gyarapodásából, hanem a szolgáltatások árának emeléséből és a mind több hirdetésből adódik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.