Korábban a Világgazdaság is beszámolt arról, hogy először tölti meg háromszor magyar előadó a legnagyobb magyarországi stadiont, a Puskás Arénát. A tripla koncertet a kezdetektől fogva telt házasnak hirdették, de mostanra kiderült, maradtak még jócskán szabad jegyek: egyrészt a másodpiacon is tömegével hirdetnek, másrészt a hivatalos jegyértékesítő csatornán is könnyen találni – ha nem is bármelyik szektorba – belépőket.
Arról is beszámoltunk, hogy a három koncertre több mint 130 ezer darab jegyet értékesítettek,
több mint 1,5 milliárd forintnyi a bevétel.
A koncertszervezők a lapunknak azt is elmondták, hogy előfordult jegyhamisítás, valamint a jegyekkel való visszaélés, a legtöbb hamis jegy a Jófogás és Facebook Marketplace felületeiről került ki.
A Blikk cikke szerint a koncertekre már javában építik a színpadot, amely a lap által megkérdezett szakemberek szerint
legalább 250 millió forintba kerülhet.
Ráadásul – állítják – annyira különleges, hogy egyes részei Magyarországon nem is beszerezhetők.
Két hatalmas daruval építik össze a szerkezetet, amelyre később LED-falak kerülnek, a hangfalak már fent vannak – sorolta az Azahriah mögött álló Supermanagement vezetője, Tóth Gergely az egyik videóban, amelyben maga az énekes is megszólalt, aki az egész építés során a Puskásban tartózkodik. A beszámoló szerint a színpadot legalább egy hétig építi mintegy kétszáz ember. A színpad területe 3000 négyzetméter, közel 2000 négyzetméternyi a LED-fal, lámpából is több ezret szerelnek fel. Ennek a színpadnak az ára is jelentős, minimum 250 millió forintba kerül.
Azahriah a Puskásban: három nap múlva koncert, de valamiért tömegével adja el a jegyeket a közönségPénteken adja az első koncertjét Azahriah a Puskás Arénában. Aztán szombaton és vasárnap is fellép. Amikor megindult a jegyértékesítés, őrületes kereslet mutatkozott. Most viszont úgy tűnik, sokan próbálják meg az utolsó pillanatban értékesíteni a belépőjüket, és találni szabad helyeket a stadionban is. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.