Voltak olyan utasok is, akik a repülőtéren tartózkodást választották – ezt válaszolta a Wizz Air az Utazómajom kérdéseire az egy napja a római repülőtéren hagyott utasokkal kapcsolatban. Hozzátették: a Rómában tartózkodó utasokat nem hagyta magára a légitársaság.
A légitársaság jelezte, hogy visszatéríti számukra a jegyár 100 százalékát vagy a jegyár 120 százalékának megfelelő összegű Wizz-kreditet.
Az utazási portál vasárnap arról számolt be: a Wizz Air utasai 17 órája várják, hogy hazahozzák őket Rómából. Szombaton este 21:35-kor a Rómából Budapestre induló járat késést jelzett, majd egyre későbbre írták át a járatot. Üzenetben értesítették a várakozókat, hogy a járatot törölték, másnap, azaz június 23-án délután 4-kor küldenek mentesítő járatot.
Mindenki kétségbeesett, tele volt a váró kisgyermekesekkel, idősekkel, várandósokkal
– írták. Arra is kitértek: a légitársaság ígérte, hogy biztosítanak szállást, a check-in pultnál óriási tömeg várta, hogy leadhassa az igényt. Hajnal egy és reggel hat óra között a kollégák folyamatosan keresték a lehetőségeket, végül nem találtak megoldást mindenkinek, reggelre nagyjából húsz utast sikerült elszállásolni.
Szombaton Ferihegyen volt óriási botrány: tizenkét órán át étlen-szomjan várták az indulást a SunExpress Antalyaba tartó utasai a Budapest Airport tranzit területén. Az elégedetlen tömeg miatt a rendőrségnek is ki kellett vonulnia a helyszínre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.