BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Pénztárcabarát megoldást kínál az Aldi a Szigeten, de vannak kivételek

Immár hetedik alkalommal nyitja meg popup üzletét az Aldi Magyarország legnagyobb fesztiválján. Az áruházlánc ingyenes Grill Zónával települ ki a Szigetre, ahol a fesztiválozók már 787 forintért is kaphatnak meleg ételt. Van azonban egy-két kivétel: az ásványvizek, üdítők és energiaitalok árát a Sziget Fesztivál határozza meg.

Az ALDI idén is a szitizenek – Sziget-állampolgárok – által kedvelt popup üzlettel jelenik meg a Szigeten, ahol bolti áron lehet majd bevásárolni a közel 300, zömében saját márkás food és nonfood árucikkből álló kínálatból – jelentette be szerdai közleményében a kiskereskedelmi lánc.

Banking Institution And Luxury Brands
Aldi
Az Aldi-logó alatt olcsó ételhez jutnak majd a Sziget-lakók / Fotó: NurPhoto via AFP

Az élelmiszerek között a különböző

  • tejtermékek,
  • édességek
  • és ropogtatnivalók mellett megtalálhatók
  • a friss zöldségek
  • és gyümölcsök,
  • valamint az „Azon melegében” pékség helyben sült pékárui is.

A nonfood választékban a szigetlakók testápolási, ruházati és kempingcikkek között is válogathatnak a fesztiválboltban. Az 500 négyzetméteres popup áruház nagy áteresztőképességének köszönhetően a csúcsidőszakokban csökken a várakozási idő, és az ország több pontjáról érkező ALDI-munkatársak gondoskodnak a szigetlakó vásárlók elégedettségéről.

A fesztiválboltban az árak ugyanazok, mint az ország bármelyik Aldi-üzletében – emelte ki az áruházlánc a közleményében, ám hangsúlyozták, hogy

kivételt képeznek a Sziget Fesztivál által meghatározott áras ásványvizek, üdítők és energiaitalok.

Az aktuális heti online akciós újságban meghirdetett akciók a popup boltban is érvényesek az ott kapható árucikkekre.

A fesztiválbolt melletti Grill Zóna szakácsai a boltban vásárolt BBQ-termékeket – különböző marinált húsokat, friss halat, grillsajtokat és -kolbászokat – idén is ingyen készre sütik a vendégeknek. Fontos vállalás a Sziget és a kitelepülő partnerek részéről, hogy a vendéglátó egységek legalább egy meleg főételt maximum 3200 forintért árusítsanak a Szigeten. Az áruházlánc – saját márkás alapanyagaira épülő boltkínálatának és ingyenes Grill Zónájának köszönhetően – a kötelező maximumárnál még olcsóbb, akár harmadába kerülő alternatívákat is tud kínálni.

A vállalat hozott néhány példát is: 

  • Összesen 1267 forint: 1 csomag grillkolbász (240 gramm) plusz 1 darab császárbuci (55 gramm) plusz 1 csomag Snack Time Saláta (140 gramm)
  • Összesen 1957 forint, és ez a menü akár 2 főnek is elegendő, így az ár csak 978,50 forint per fő: 1 csomag marinált csirkecombfilé (500 gramm) plusz 1 darab kovászos bagett (140 gramm) plusz 1 csomag salátamix (90 gramm/130 gramm)

Húsmentes verzióra is akad lehetőség:

  • Összesen 787 forint: 1 csomag tofu (180 gramm) plusz 1 darab császárbuci (55 gramm) plusz 1 csomag Snack Time Saláta (140 gramm)
  • Összesen 1467 forint: 1 csomag Hajdú grillsajt (240 gramm) plusz 1 darab császárbuci (55 gramm) plusz 1 csomag salátamix (90 gramm/130 gramm)

Fesztiválinfláció: összehasonlítottuk a Sziget Aldi-árait egy belvárosi Aldi-üzlet áraival

Idén is az Aldi üzemelteti a legnagyobb vegyesboltot a Szigeten. A kiskereskedelmi lánc híres arról, hogy kedvező árakkal várja a vásárlókat az egységeiben, most pedig az is kiderül, hogy a Sziget-lakók pénztárcája is megkönnyebbülhet-e a fesztivál ideje alatt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.