Bár nem kérte az étlapot, a fizetéskor mégis sokkot kapott az a vendég, aki egy Fejér vármegyei étteremben rendelt marhapörköltet galuskával és egy pohár limonádét. A számlán szereplő 21 ezer forintos végösszeg nagyon meglepte a férfit, olyannyira, hogy nem is volt nála elég pénz, ezért a felszolgáló elkérte tőle a kocsikulcsát, majd hazavonatozott átutalni a fennmaradó részt.
A pincér előtte még elmagyarázta, hogy az étel különleges eljárással készül: két napig, nagyon lassan párolják az egyedülálló, prémium minőségű húst, és mivel nem tudnak belőle egyszerre sokat készíteni, ezért kerül ennyibe – írja a Promotions.hu.
Később az étterem tulajdonosa levelet küldött a portálnak, melyben közölte: a panasz megalapozatlan volt, mivel
a vendég saját maga döntött úgy, hogy nem kéri az étlapot, melyen az árak korrekt módon fel voltak tüntetve.
Úgy fogalmazott: visszataszító és méltatlan lenne, ha a felszolgáló megjegyzést tenne a kiszemelt étel árára (a férfi azt sérelmezte, hogy nem figyelmeztették erre).
Korábban a Világgazdaság is beszámolt arról, hogy a tihanyi Apátsági Rege Cukrászdában
Ezek az összegek azután váltak országosan ismerté, hogy egy vélhetően ötfős reggeliző asztaltársaság több mint 48 ezer forintos számlája kapcsán valóságos népharag zúdult a cukrászdára.
Kovács László, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke lapunknak akkor leszögezte, hogy nem igazán érti a felháborodást, hiszen senkit nem csaptak be, nem történt átverés, az árakat ugyanis online nem kötelező, de a bejáratnál jól látható helyen és az étlapon is egyértelműen kell feltüntetni. Szerinte ez megtörtént, így akik bementek a cukrászdába és rendeltek, tisztában voltak az árakkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.