A tartalommarketing nem csupán a honlapon megjelenő szövegeket jelenti, de természetesen ezek is ide sorolhatóak. Cikkek, blogbejegyzések, kategórialeírások. Viszont, pláne manapság, az audiovizuális tartalmakat sem célszerű kihagyni a képletből, hiszen ezeknek is megvan a maguk helye, ideje. Ugyan egyre többen vetítik elő, hogy a szöveges anyagoknak befellegzett, a felmérések mégsem erről tanúskodnak. Ráadásul, ha a felhasználók vágyják és várják a tájékoztatást, akkor ennek alapvető részét képezik a szövegek.
A lényeg egyrészt a megfelelő minőségű és mennyiségű tájékoztatás. Viszont az edukációs anyagok jelentősége sem csekély. Az, hogy egy tartalom, legyen az szöveges vagy mondjuk videós anyag, informatív-e, nem azáltal mérhető fel, hogy mennyire komoly a hangvétel. Ugyanis nagyon sokszor a határozottan szórakoztató jelleg az, ami hozza a látogatókat, ami vonzza a kattintásokat. Ezt nem is kell túlmagyarázni, hiszen a humornak vagy éppen a figyelemfelkeltésnek vitathatatlan vonzerő tulajdonítható. Egy fáradt nap után vagy éppen munkaszünetben könnyen előfordulhat, hogy nem a szakzsargon az, ami a legnagyobb kikapcsolódást biztosítja. Bár megjegyezzük, hogy az ízlések és pofonok elv természetesen itt is érvényesül.
Aztán azok a tartalmak is kitűnőek, amik a kapcsolatteremtést ösztönzik, amik szinte magukhoz húzzák a reakciókat, a hozzászólókat, azaz az internetes aktivitást. Szóval a kapcsolatépítés fontossága is elvitathatatlan. Végül, de nem utolsó sorban minden olyan anyag, ami az elköteleződést növeli a látogatóban, kétségtelenül telitalálat. Az elköteleződés egyfajta hűséget jelent, aminek az értéke aligha becsülhető fel számokkal, mert konkrétan megfizethetetlen.
Pont ez, az érdeklődés! Elég csak belegondolni abba, hogy mondjuk személyes találkozás, kontaktus esetén mi az, ami maradásra készteti az embert, mi az, ami leköti a figyelmét? Ha olyan tartalommal szembesül, legyen az ebben az esetben mondjuk a kínálat vagy az eladó kommunikációja, ami vonzó, ami érdemleges, és ami természetesen releváns. Ha egy ruhaboltban a pénztárnál a csirkefarhát kilós ára merül fel témaként, az nyilván nem tartozik ebbe a kategóriába. Ugyanez elmondható a honlapokról is.
A médiafogyasztási szokások változása nem hozta el az információk fontosságának csökkenését, sőt. Tulajdonképpen egyre hangsúlyosabbak azok a tartalmak, amik értéket közvetítenek és képviselnek. Úgyhogy ennyire egyszerű az egész, pontosan ettől válik a marketingtevékenység sikeressé, hogy az emberi oldal fajsúlya minduntalan nő. A hozzáértés, a tudás, a kompetencia továbbadása egyet jelent a bizalmi légkör kialakulásával, ami a visszatérés megingathatatlan alapja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.