A fogyasztási cikkeket gyártó brit Reckitt Benckiser vállalat bejelentette, hogy kénytelen lesz megemelni termékeinek árát 2022-ben – írja a Sky News. A cég legkelendőbb fogyasztói termékei közé tartozik a Dettol és a Cillit Bang fertőtlenítőszer, valamint a Durex óvszer.
A Reckitt kiadásai 2021-ben 11 százalékkal emelkedtek. A vállalat a termékeladások növekedésére számít 2022-ben, de kénytelen lesz árat emelni, hogy ellensúlyozzák a nyersanyagok költségeit. A cég az inflációval járó nyomást az árak emelésével és költségek csökkentésével próbálja enyhíteni.
A járványügyi korlátozások feloldása óta ugrásszerűen megnőtt az óvszereladás az Egyesült Királyságban,
így a vállalat által gyártott Durex óvszer, a KY síkosító és a Veet szőrtelenítő termékei is keresettebbekké váltak. A cég csütörtökön bejelentette, hogy az intim termékei iránti a kereslet a kínai és az indiai piacokon is erőteljesen megnőtt, ahol a Durex jelenleg a második legkelendőbb óvszermárka.
A Reckitt a 2021-es évet még 2020-hoz képest is jobban megszenvedte, ugyanis a koronavírus megjelenésekor jelentősen megugrott a fertőtlenítőszerek, például a Dettol termékek iránti kereslet.
A fogyasztói márkák jelenleg világszerte a megugró infláció hatásaival küzdenek: csütörtökön a Heineken közölte, hogy kénytelen lesz megemelni italainak árát a megnövekedett kiadások miatt, ami ugyanakkor a sörfogyasztás visszaesését eredményezheti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.