A világ legnagyobb luxucikk-gyártója, az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
29 százalékkal növelte a bevételét az idei első három hónapban, az előző év azonos időszakához képest.
A vállalat minden üzleti szegmensében bővülést tudott elérni.
Közleményük szerint március végére a bevételük elérte a 18 milliárd eurót.
Egy évvel korábban kevesebb, mint 14 milliárd volt a befolyó összeg. Az organikus árbevétel növekedés 23 százalék volt.
Az elemzői konszenzus kicsivel több mint 17 milliárdos bevételt várt, így az eredmény kiemelkedőnek mondható.
A legnagyobb növekedés a divat- és bőráruk esetében volt megfigyelhető, az árbevétel 35 százalékkal nőtt 9,12 milliárd euróra.
Az illatszerek és a kozmetikumok értékesítése 23 százalékkal 1,91 milliárd euróra emelkedett. Ezen belül különösen erős volt az amerikai piac, illetve hatalmas volt a kereslet a Christian Dior márka iránt. Az órák és ékszerek eladása 24 százalékkal 2,34 milliárd euróra bővült.
A legkisebb bevételnövekedést az alkoholos italok produkálták, mindössze 8 százalékkal nőtt ez a divízió 1,64 milliárd euróra.
Ezen belül a pezsgők jól fogytak, viszont kicsi volt a kereslet a Hennessy konyak iránt. A cég hozzátette, hogy ez utóbbit főként logisztikai problémák okozták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.