A Jysk árbevétele 19 százalékkal, 67,6 milliárd forintra nőtt Magyarországon a 2021 szeptemberétől 2022 augusztusáig tartó pénzügyi évében, az adózás előtti eredménye (EBIT) a teljes cégre vetítve 12,49 milliárd forint lett, ami 0,4 százalékos emelkedés – tájékoztatott a lakberendezési áruházlánc.
A kereskedelmi tevékenység árbevétele 66,5 milliárd forintot tett ki, aminek az adózás előtti eredménye 14,79 milliárd volt, ez mintegy 18 százalékos növekedés az előző pénzügyi évhez képest. A közlemény szerint a Jysk Magyarországon a 2021–22-es pénzügyi évben három üzletet nyitott és 16-ot újított fel, egy elköltözött, kettő pedig bővült.
A 2022–23-as időszakban 5 üzlet nyitását tervezik, további 23 újul meg, bővül vagy költözik.
A 2021–22-es pénzügyi évben elkezdte működését a Jysk ecseri logisztikai központja, ahonnan már 220 egységet látnak el, a 91 magyarországi üzletet és az online megrendeléseket, valamint 53 horvát, 50 szlovák és 25 szlovén boltot. Több mint 700 különböző terméktípus van raktáron, de ezeknek a száma folyamatosan nő, az itt dolgozók létszáma pedig a jelenlegi 200-ról a tervek szerint 2023 tavaszára 300-ra emelkedik – ismertette a közleményben Szimeiszter Sándor, a Jysk magyarországi country menedzsere.
A vállalat jelezte azt is, hogy a magyarországi vásárlások több mint 10 százalékát tette ki az online rendelés, a netes vevők átlagosan csaknem négyszer annyit költöttek egy-egy alkalommal, mint az áruházakban vásárlók.
A társaságnak Magyarországon több mint ezer munkavállalója és 91 üzlete van. A Jysk egy skandináv gyökerű nemzetközi lakberendezési áruházlánc, 30 ezer munkatársa, több mint 3200 áruháza és webshopja van 48 országban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.