A választék több mint 60 százalékában olcsóbbak lettek a termékek globálisan a Jysknél, mérséklődtek az árak az elmúlt időszakban a „mindig alacsony áron” rögzített termékeknél is.
„A költségek az egész üzletágunkban növekedtek, részben az infláció és a globális bizonytalanság miatt. Ezeknek a költségeknek a nagy részét cégünk viselte, mert azt szeretnénk, hogy áraink mindig versenyképesek legyenek” – mondta Jorgen Lund, a marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnök.
Az üzletlánc 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte a „mindig alacsony ár” kategóriába tartozó termékek számát, ami egy üzletük teljes választékának akár a fele is lehet.
Az áruház Magyarországon is több, alapvető lakberendezési termék árát csökkentette az elmúlt időszakban. Augusztus vége óta közel 750 „mindig alacsony ár” feliratú termék ára csökkent, átlagosan közel 15 százalékkal.
Az árcsökkentett termékek között olyan alapvető termékek is megtalálhatók, mint az ágyneműk, háztartási aprócikkek, bútorok, így például szekrények és kanapék – mondta Szimeiszter Sándor, a Jysk Magyarországért felelős igazgatója.
A skandináv gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc több mint 3300 áruházzal rendelkezik, és webshopja 48 országban érhető el. A cégnek Magyarországon több mint ezer munkavállalója van és 96 üzlettel rendelkezik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.