A Foodorán elérhető 63 Tesco-áruház száma 88-ra növekedett, és a korábbi háromezres termékválaszték közel tízezerre bővült. A növelésnek köszönhetően a Foodora országai közül Magyarországon érhető el a legnagyobb választékkal rendelkező élelmiszerlánc.
A bővülő kínálattal a Foodora és a Tesco a vásárlási igények egyre szélesebb körét szolgálja ki. Az online heti bevásárlás lehetősége a felhasználók többségénél a hét végét szabadítja fel – derül ki a Foodora közleményéből.
A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van, ekkor döntenek úgy a legtöbben, hogy otthonuk kényelméből intézik el a heti bevásárlást.
A legtöbbször rendelő felhasználó átlagosan havi 23,5-szer rendelt, a legnagyobb összegű bevásárlás pedig egy közel 123 ezres rendelés volt. A legtöbb Tesco-rendelést általában Budapesten adják le, a legnagyobb kereslet pedig a 11., a 13. és a 17. kerületben mutatkozik. A fővárost Székesfehérvár követi a rendelési toplistán.
A leggyakrabban rendelt termékek közé tartozik a friss banán, a szendvicszsemle, a friss csirkemellfilé, a félzsíros tartós tej, valamint a fürtös paradicsom. A vásárlók jelentős része rendszeresen keresi ezeket a termékeket, a kosárba helyezett mennyiségek folyamatos növekedéséből az látszik, hogy a hét végi nagybevásárlásokat is egyre gyakrabban a Foodorán végzik a felhasználók.
A termékpaletta bővülésével már nem csak alapvető élelmiszereket tudunk vásárolni,
olyan különleges termékeket is megrendelhetünk online, mint a csiszolóvászon, az orchideaföld vagy egy új futókerék a hörcsögünknek.
A Foodora és a Tesco együttműködésével továbbra is a vásárlók igényeinek maximális kiszolgálására törekszünk. Az adatokból az is látszik, hogy az online bevásárlás nem csupán kényelmi kérdés, felhasználóink egyszerűbben, gyorsabban és hatékonyabban intézhetik el a szükséges nagybevásárlást, így rengeteg értékes szabadidőt spórolnak meg
– tette hozzá Szauter Zsolt, a Foodora marketingigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.