BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szorosabbra fonja a kapcsolatát a Foodora, és a Tesco

A platformon elérhető termékek száma triplájára nő. A Tesco szerint a Foodora országai közül Magyarországon érhető el a legnagyobb választékkal rendelkező élelmiszerlánc.

A Foodorán elérhető 63 Tesco-áruház száma 88-ra növekedett, és a korábbi háromezres termékválaszték közel tízezerre bővült. A növelésnek köszönhetően a Foodora országai közül Magyarországon érhető el a legnagyobb választékkal rendelkező élelmiszerlánc. 

A pedestrian walks past a Tesco supermarket, in Liverpool, northern England, on April 10, 2024. Supermarket group Tesco, Britain's biggest retailer, reported on April 10, 2024 that its annual net profit surged 61 percent as easing UK inflation helped cost-conscious shoppers buy more products. (Photo by Paul ELLIS / AFP)
Egyre kevesebben járnak be az áruházakba vásárolni / Fotó: Paul Ellis / AFP

A bővülő kínálattal a Foodora és a Tesco a vásárlási igények egyre szélesebb körét szolgálja ki. Az online heti bevásárlás lehetősége a felhasználók többségénél a hét végét szabadítja fel – derül ki a Foodora közleményéből.

A vásárlások csúcsidőszaka hétfőnként 17:00 és 18:00 óra között van, ekkor döntenek úgy a legtöbben, hogy otthonuk kényelméből intézik el a heti bevásárlást.

A legtöbbször rendelő felhasználó átlagosan havi 23,5-szer rendelt, a legnagyobb összegű bevásárlás pedig egy közel 123 ezres rendelés volt. A legtöbb Tesco-rendelést általában Budapesten adják le, a legnagyobb kereslet pedig a 11., a 13. és a 17. kerületben mutatkozik. A fővárost Székesfehérvár követi a rendelési toplistán.

Különlegességek is vannak

A leggyakrabban rendelt termékek közé tartozik a friss banán, a szendvicszsemle, a friss csirkemellfilé, a félzsíros tartós tej, valamint a fürtös paradicsom. A vásárlók jelentős része rendszeresen keresi ezeket a termékeket, a kosárba helyezett mennyiségek folyamatos növekedéséből az látszik, hogy a hét végi nagybevásárlásokat is egyre gyakrabban a Foodorán végzik a felhasználók.

A termékpaletta bővülésével már nem csak alapvető élelmiszereket tudunk vásárolni, 

olyan különleges termékeket is megrendelhetünk online, mint a csiszolóvászon, az orchideaföld vagy egy új futókerék a hörcsögünknek. 

 

A Foodora és a Tesco együttműködésével továbbra is a vásárlók igényeinek maximális kiszolgálására törekszünk. Az adatokból az is látszik, hogy az online bevásárlás nem csupán kényelmi kérdés, felhasználóink egyszerűbben, gyorsabban és hatékonyabban intézhetik el a szükséges nagybevásárlást, így rengeteg értékes szabadidőt spórolnak meg

– tette hozzá Szauter Zsolt, a Foodora marketingigazgatója. 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.