A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.
míg a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel. Az elemzés megemlíti, hogy itthon nincs is igazi kihívója, illetve csak vertikális kategóriákban vannak olyan szereplők, akik konkurenciát jelenthetnek számára.
„A Jófogás nem csak Magyarország első számú apróhirdetési portálja, hanem a régió egyik legerősebb szereplője is, amire nagyon büszkék vagyunk. A hasonló számú internetezővel rendelkező országok közül csak az osztrák és svéd piac vezető oldalai előzték meg hazánkat, de ezen oldalak sokkal régebb óta is működnek, mint a mi termékünk” – mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
A Jófogás jobban teljesített a svájci, cseh, szlovák, finn és a fehérorosz piacvezető oldalaknál, illetve számos német és francia apróhirdetési oldalt is megelőzött.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.