A tavalyi 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10 százalékkal, 4,5 milliárd forintról 5 milliárd forintra nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke – emelte ki Sánta Sándor a közleményben.
Az édességgyártók idén további forgalomnövekedésre számítanak az édességek értékét tekintve a minőségi és prémium termékek iránti kereslet növekedése miatt, ugyanakkor az eladott édességek mennyisége változatlan lehet
– tette hozzá.
A szövetség közölte:
a magyar piacon évente közel 800 tonna húsvéti édesség fogy.
A legnépszerűbb a figurás termékek közül a csokinyúl és a csokitojás, amelyek a teljes húsvéti édességpiac mintegy 80 százalékát teszik ki.
Kitértek arra is, hogy a megújulás és innováció a csomagolás területén is elengedhetetlenné vált. Modern csomagolás nélkül már elképzelhetetlen versenyképes termékek forgalmazása és exportja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.