Újranyitottak a használtruha-kereskedések, és ugyan nem rohamozták meg az üzleteket a vásárlók, jelentős volt a kereslet – ahogy erre a nyitás iránti korábbi érdeklődésekből számítani lehetett. Nincsenek könnyű helyzetben az üzletek, hiszen a márciusi bezárások idején a tavaszi árukészlettel csukták be az ajtókat, május közepén azonban már főként nyári ruhákat keresnek a vásárlók.
A Háda mind a nyolcvan üzletét kinyitotta, vidéken május 4-én, a fővárosban és Pest megyében pedig hétfőn.
A nyitás előtt lecseréltük a kínálatot, a tavaszi készletet ősszel tudjuk ismét kitenni. Az ellátási láncban azért sincsenek problémák az esetünkben, mert egész évben teljes szezont vásárolunk, télen is kerülnek nyári ruhák a raktárba, így most friss árukészlettel nyitottunk
– mondta a Világgazdaságnak Lakatos Krisztián, a Háda ügyvezetője. Hozzátette, a korábbi évek azonos időszakához képest gyengébb forgalomra számítanak, a nyitás eredményei azonban majd csak a nyár közepén számszerűsíthetők. Várakozásai szerint még átmeneti időszak lesz a nyári, szeptemberben azonban már visszatérhet a cég a korábbi működéséhez, ismét beindulhatnak az országos marketingkampányok. Az ügyvezető szerint a nyitás utáni első napok tapasztalatai azt mutatják, hogy a vásárlók céltudatosabbak, mint korábban, kevesebben térnek be pusztán nézelődni.
A Cream mind a hat budapesti használtruha-üzlete új árukészlettel, szezonális, tavaszi és jellemzően már nyári kínálattal nyitott újra. Baán Krisztina, a cég marketingvezetője a Világgazdaságnak elmondta, sok vásárló jelezte a közösségi oldalakon, hogy várja a nyitást, és bár a borongós idő nem kedvezett az első napoknak, azért nem tartotta otthon a törzsvásárlókat.
A teljes cikk a Világgazdaság csütörtöki számában olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.