A koronavírus-járvány hatására átalakuló vásárlási szokások hatására tovább terjeszkedik az online kereskedelem. Az idei ünnepek alatt, az emberek kétharmada(67 százalék) tervez online ajándékot vásárolni– mutat rá a Regio Játék felmérése.
Az éves magyar játékpiaci forgalom meghaladhatja az 50 milliárd forintot, melynek bő fele 25-27 milliárd forint a karácsonyt megelőző másfél hónapban realizálódik.
A játékpiac legerősebb időszaka minden évben a karácsonyhoz köthető, így az év végi ünnepi szezonban a legmagasabbak a kosárértékek
mondta Gyaraki Dávid, a Regio Játék marketingvezetője.
Idén átlagosan 11 ezer forintos online és közel kilencezer forintos hagyományos áruházi vásárlásokat várnak. Ezt alátámasztja a legfrissebb kutatásuk is: idén a szülők fele több mint tízezer forintot tervez költeni, 40 százaléka pedig 5-10 ezer forint közötti összeget szán a gyermekek a karácsonyi ajándékra.
A felmérésük adatai alapján idén mikulásra:
Idén leginkább édességet (47 százalék) és játékot (44 százalék) kapnak a gyerekek, a később beváltható élményutalványok és a zsebpénz az idei szezonra nem jellemző.
Az előző éveknek és az aktuális helyzetnek megfelelően tovább nő az online vásárlások, és a mobilról érkező tranzakciók száma is, mindkettő a duplájára nőtt 2019 azonos időszakához képest – mondta a szakember.
A felmérésben részt vevők közül háromból kettő(67 százalék) válaszadó tervez interneten ajándékot vásárolni.
A legnépszerűbb játékkategóriák pedig a kreatív, fejlesztő játékok, a társasjátékok és az örök klasszikus Lego készletek lesznek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.