A Balatonvilágoson működő Hedon Sörfőzde az elmúlt év végén nehéz döntésre szánta rá magát a legújabb közleményük szerint:
megválik legismertebb termékeit megszemélyesítő karakterektől.
A főzde a Charlie és Johnny Firpo nevű, emblematikus söreinek receptjét, a további termékeihez hasonlóan, folyamatosan fejlesztette az utóbbi években. A termékfejlesztés tavaly egy következő szintre lépett, de ez csak az egyik oka annak, hogy a jövőben megújult arculattal, Charlie és Johnny néven találkozhatnak a fogyasztók a szóban forgó sörökkel.
Mint írták, a Hedon mindig nagy figyelmet szentelt ezen márkáinak, ugyanakkor a koronavírus járvány okozta gazdasági visszaesés a sörfőzdét is érinti, a Charlie és Johnny Firpo sörök címkéin feltüntetett karaktereket pedig csak
igen magas licencdíj ellenében használhatná tovább.
A sörfőzdénél, annak érdekében, hogy a lehető legjobb minőségben tudják tovább készíteni a szóban forgó két sör mellett a többi terméket is, úgy döntöttek, megújítják a két emblematikus Hedon sört, illetve trióvá bővítik a jól ismert párost.
A termékfejlesztéseknek hála a szóban forgó sörök mostani változata kellőképpen letisztult és tökéletesre csiszolt, így az eddig ismert címkék nélkül is fogyasztók kedvence maradhat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.