Közel harmadával nőtt a világ egyik legnagyobb luxusipari társasága, az LVMH bevétele az idei első negyedévben éves összevetésben.
A francia cég szerdán közölte, hogy árbevétele 32 százalékkal, 13 milliárd 959 millió euróra nőtt a március végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 10,6 milliárdról. A nemzetközi devizák árfolyamváltozásától és a vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladás 30 százalékkal nőtt 2020 első negyedévével összevetve.
Az LVMH márkák tucatjait:
a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti.
A cég valamennyi fő tevékenyégi területén növelni tudta bevételét: a ruhák és bőrtermékek esetében 45 százalékkal rekordszintre, 6 milliárd 738 millió euróra ugrott, az organikus eladás 52 százalékkal bővült.
A parfüm- és kozmetikai szegmensben az eladás 12 százalékkal, 1,55 milliárd euróra, a karóra- és ékszerágazatban 138 százalékkal, 1,9 milliárdra, a bor és szeszesital területén pedig 29 százalékkal, 1,5 milliárdra emelkedett a bevétel. Az LVMH részvényára az év eleje óta 16,4 százalékkal nőtt, a cég piaci tőkeértéke mintegy 297 milliárd euró.
Több luxusbrand a gyerekeken keresztül igyekszik megnyerni a pénzes szülőket: babakollekciót mutatott be többek között a Gucci, a Dolce & Gabbana és az Armani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.