Tovább bővíti karbonsemleges kínálatát a Lidl. A vállalat időszakos textilpalettáján olyan női és gyermekruhákat kínál, amelyek nemcsak karbonsemlegesek, hanem tanúsítottan fenntarthatók is. Az áruházlánc kiemelt hangsúlyt helyez a felelős választék kialakítására, ami egyre népszerűbb a vásárlók körében. Ezt mutatja az is, hogy az értékesített fenntartható termékek aránya tavaly 81 százalékkal nőtt az előző évhez képest az áruházlánc saját márkás szortimentjében.
A felelős vásárlói döntések fontos szerepet játszanak a negatív környezeti hatások csökkentésében. A Lidl számos intézkedést hoz, hogy vásárlói minél több fenntarthatósági kritérium szerint és minél szélesebb kínálatból választhassanak a boltok polcairól. Ezt a célt szolgálja a már elérhető vegán kínálat mellett, olyan új, karbonsemleges textiltermékek bevezetése, amelyeknek az előállítása és gyártása tanúsítottan megfelel a fenntarthatósági szempontoknak.
A diszkontlánc a fenntartható alapanyagból készült termékválasztékának szélesítésével is szeretné támogatni fogyasztóit abban, hogy vásárlásaik alkalmával felelősen járhassanak el, és választásaikkal aktívabban járulhassanak hozzá a környezetvédelemhez, saját ökológiai lábnyomuk mérsékléséhez. Termékfejlesztéseiben a Lidl az új, nemzetközi nyersanyag-stratégiáját követi, amely a kritikusnak minősített nyersanyagok – halak, kávé, kakaó, magvak, zöldségek és gyümölcsök, pálma(mag)olaj, rizs, szója, tea, virágok és növények, cellulóz és pamut – esetében konkrét célokat és intézkedéseket határoz meg, hogy beszerzése még fenntarthatóbb legyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.