Egyre többet spórolnak a magyarok a rendkívül magas infláció miatt, és egyre többen nézik meg alaposan, milyen akciókkal, kuponokkal tudnak egy kis pénzt megtakarítani. A Rossmann+ VIP program adatai szerint a helyzet tudatosabbá teszi az embereket, egyre többen akarnak spórolni akár egy-egy termék árán is, a legnépszerűbb az a kupon, amellyel a vásárlás végösszegéből 10 százalék takarítható meg. A közlemény szerint a vásárlóknak különösen azok a kedvezményprogramok tetszenek, amelyeknek könnyen érthetők a feltételei, és azonnali kedvezményekre válthatók a kuponok. A témában készült VG Podcastet ebben a cikkben hallgathatja meg.
„Egyértelműen látható az elmúlt év változásaiból, hogy az emberek tudatosabbá váltak, és keresik az extra spórolási lehetőségeket. Az olyan alkalmakkor, mint például a Glamour napok, megugrik a mi forgalmunk is, és a vásárlók nemcsak az újságban szereplő kuponkedvezményeket veszik igénybe, hanem azt a 10 százalékot is” – magyarázta Szabó Karolina, a drogérialánc CRM és ügyfélszolgálati managere.
Úgy látjuk, hogy minél többet költ valaki, annál inkább tudatos
– tette hozzá. Szintén új trend, hogy az applikációkban a vásárlók szeretnék látni a költéseiket és a megspórolt összegeket is. „A vásárlóknak igénye van arra, hogy ne csak spóroljanak, pontosan tudni szeretnék, mennyit takarítottak meg. A drogérialáncnál a shopping history alig egy hónapja elérhető, de már több mint 300 ezren böngészik rendszeresen, mikor mennyit takarítottak meg a program segítségével – mondta.
Új korszak: drónnal viteti házhoz a Rossmann a vécépapírtMár a tesztrepülés is megvolt, a pilóta nélküli jármű több mint 15 kilométert repült 50 kilométer per órával. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.