Mintegy 170 millió forintból újította meg a Mammut bevásárlóközpontban található üzletét a Rossmann Magyarország. A Budapest II. kerületében lévő boltot a legfrissebb német koncepciót követve alakították ki, így 250 négyzetméterrel bővült, és a magyarországi üzletek közül az egyik legnagyobb extra szortimenttel rendelkezik. De négy önkiszolgáló kasszával is felszerelték, ezzel pedig már országszerte 98 üzletükben alkalmaznak ilyen funkciót, ami a boltok 41 százalékát fedi le.
A drogérialánc azt írta közleményében, hogy az összesen bruttó 643 négyzetméternyi alapterületű üzlet a Rossmann egyik legnagyobb hazai egysége,
amelyben a vállalat várakozásai szerint évente akár 500 ezer vásárló is megfordulhat majd.
Ez egyébként már a negyedik olyan boltjuk, amelyet német standard alapján alakítottak ki. Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója erről több adatot is megosztott:
A nagy területből adódóan a drogéria extra választékot kínál. Egyebek mellett számos magyar bőrápolási márka (NYX Professional Makeup, Nora Beauty, Body+me, Revuele, Sophie Michelle) elérhető, akárcsak a Rossmann saját márkái. Az új üzletben 3 Cewe fotó- és matricanyomtató automatát is kialakítottak, és Respray automata is van, így a vásárlók újratöltő deospray-technológiával hosszabbíthatják meg a termékek életét.
A lánc immár közel 240 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet, amelyekben összesen 14 ezer termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2500 saját márkás terméket. A vállalat az elmúlt időszakban jelentős fejlesztéseket végzett a Kökiben, a Debrecen Fórumban és a Siófokon megtalálható üzleteiben, és egy teljesen új drogériát is nyitott a Lurdy Házban.
Idén a cég tíz új üzletet tervez nyitni,
valamint számottevő bővítésre készül 12 további üzletben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.