Harmadával nagyobb lesz idén az Aldi üzlete a Szigeten – erről adott ki közleményt a kiskereskedelmi lánc. A hír értelmezéséhez érdemes felidézni, hogy az Aldi hét éve debütált a Sziget Fesztiválon.
Akkor kifejezetten a fesztiválozókra szabott pop-up boltjával települt ki Európa egyik legnagyobb zenei eseményére. Élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal és helyben sült pékáruval várta a résztvevőket a szokásos árakon. Aztán 2017-ben már a Volt Fesztiválon és a Balaton Soundon is megjelent az Aldi kínálata. A német hátterű diszkont az idén is kiveszi a részét a magyar fesztiválszezonból,
A zenei eseményeken az Aldi Grill Zónában vegán menüt is fogyaszthatnak a látogatók.
A Szigeten az áruházlánc idén ismét pop-up bolttal jelenik meg, amely 500 négyzetméteres alapterületével
a korábbi évek Sziget-üzleteihez képest mintegy 30 százalékkal nagyobb lesz.
Így egyszerre sokkal több vásárló tartózkodhat majd benne, megnő az áruház áteresztőképessége, és csökken a várható várakozási idő a csúcsidőszakban. A fesztiváláruházban továbbra is bolti árakon lehet majd hozzájutni a mintegy 300 food és non-food termékből álló kínálathoz. A tervek szerint az idén már augusztus 9-én délben kinyitják az üzletet egy nyolcórás tesztnapra.
Országos razzia indul: akár fél évre is bezárhatják a boltokatA fogyasztóvédelmi hatóság rendkívüli ellenőrzést jelentett be. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.