Kettesével viszik az emberek a fa kiskonyhákat a Lidlből – ilyen és ehhez hasonló bejegyzések olvashatók csütörtök reggeltől a közösségi médiában. A történések háttere, hogy az itthon piacvezető kiskereskedelmi lánc mától árulja a játékkonyha-termékeit.
A fából készült játék konyha évek óta a Lidl karácsonyi slágeráruja. Természetesen nemzetközi forgalomban is elérhető, de Magyarországon durván felfokozott érdeklődés tapasztalható iránta. Amióta kapható – 2021-től –, rendszeres tapasztalat a karácsonyi szezonban, hogy tömegjelenetek alakulnak ki a Lidl üzletei előtt: a vásárlók már a kora reggeli nyitás előtt a fotocellás ajtók előtt várakoznak, és sorok alakulnak ki. Mintha az USA-ban lennénk a legújabb iPhone debütálásakor.
Így történt ez most is Magyarországon.
Vácról, Érdről, Kecskemétről, Budapestről és még tucatnyi másik településről érkeztek beszámolók, hogy tömegjelenetek voltak már reggel 6 és 7 óra magasságában. Az érdeklődést azt is fokozta, hogy a fakonyha mellett babaház és barkácsasztal is megjelent a polcokon. Sőt, a játékkonyhát igen kedvező áron hirdették meg: 24 444 forinttért, miközben tavaly még csaknem 30 ezer forintot kértek érte.
Miközben sokan a tömött boltokban harcoltak meg az áruért – a Lidl becsületére legyen mondva, tisztességes mennyiségű árukészletet pakolt ki –, addig sokan értetlenségüknek adtak hangot a látottak kapcsán. A kritikusok szerint ugyanis számos más bolt is árul kiskonyhát, nem is feltétlenül drágábban, így megmagyarázhatatlan, miért a Lidl termékért őrülnek meg a fogyasztók. Voltak, akik azt is jelezték, hogy ugyanilyen játék konyhát az interneten is lehet rendelni két-három napos kiszállítással, akár még olcsóbban is.
Ha nem is magyarázza a jelenséget, azért említést érdemel, hogy a Lidl ma piacra dobott kiskonyhái már a délelőtti órákban megjelentek a különböző áruhirdető felületeken. Vagyis megkezdődött a kereskedés a másodpiacon is. Itt már nem 24 444 forintért kínálják a játékot, hanem jellemzően 30 ezer forintos áron.
Mindenesetre a játék konyha sikere töretlen Magyarországon, így szinte borítékolható, hogy a Lidl jövőre is meghirdeti a kampányt.
Tömegek rohanhatják meg a magyar Lidlt: csütörtöktől újra piacra dobják a karácsonyi slágerterméket – olcsóbb, mint tavalyA Lidl sorozatban harmadjára is meghirdette a tömegeket megmozgató karácsonyi akcióját. A slágertermékeket ezúttal húsz százalékkal olcsóbban adják, mint tavaly. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.