Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenkinek valósággá válhat.
A márka és a dizájn az OMV minden érintkezési pontján – a B2B (vállalatok közötti) és a fogyasztók felé irányuló kommunikációban is – teljesen megújul. Az új dizájnt fokozatosan vezetik be az OMV mintegy 1000 töltőállomásán, amelyek naponta több mint 650 ezer ügyfelet szolgálnak ki. Az új márkaarculat az eMotion gyorsan bővülő elektromos töltőhálózatán is megjelenik.
A digitális érintkezési pontok közül elsőként az OMV weboldala mutatja be az új arculat és a márkastratégia részleteit. Magyarországon az új márkajegyek a töltőállomások átalakítását követően jelennek meg a kommunikációban.
Az OMV-nél azért dolgozunk, hogy segítsünk mozgásban tartani az ügyfeleinket. Célunk, hogy egyszerűsítsük és még tovább javítsuk a járművel közlekedők kiszolgálását azáltal, hogy előre látjuk a jövőbeli igényeiket, elvárásaikat, és újszerű, fenntartható szolgáltatások sorát kínáljuk számukra. Új márkaarculatunk és Forward for Good szlogenünk azt fejezi ki, hogy folyamatosan arra törekszünk, hogy előrelépjünk minden területen
– mondta Kováts Botond marketingvezető.
Ön is észrevette? Sorra festik át piros-fehérre a Mol kutakat Magyarországon – ez van a háttérbenOrszágszerte 63 helyszínen veszi át a benzinkutakat az Orlen a Moltól, elsőként az M1-es bevezetőjén történt meg a csere. |
Az 1995-ben bevezetett vizuális megjelenést most átfogó márkastratégia alapján alakítja át a vállalat. Az új márkadizájn központi eleme egy olyan szimbólum, amely az OMV integrált, vegyipari, üzemanyag- és energiaipari tevékenységét jelképezi a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság elveinek mentén. A folyamatos mozgást és fejlődést testesíti meg, közben pedig egyaránt épít a vállalat örökségére, és utat nyit a jövő felé is. Az új arculat színei egyértelműen utalnak a márka eredetére és történelmére. Azonban a márka megújult színvilága a digitális világban is időtálló és modern megjelenést biztosít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.