„Sok együtt töltött év után újabb fejezet kezdődik számunkra és számodra is” – írta levelében a Mall az ügyfeleinek.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy a Kelet-Közép-Európa legnagyobb e-kereskedelmi vállalatának számító Allegro eredményét a Magyarországon is aktív Mall internetes áruház cseh üzemeltetőjének meglehetősen nagy port felverő felvásárlása rontotta le, de a vele kibővült Allegro csoport már az idei első három hónapban visszatér a nyereségtermeléshez.
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű platform belépett a magyar piacra.
A cég több mint 150 millió ajánlatot szerepeltet a honlapján. Az online piactér emellett lehetőséget biztosít a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.
Noha a Mall kínálata az Allegróra költözött, az ügyfélszolgálata folytatja működését. Azt is közölték, hogy ha valaki a Mall-lal kötött szerződést, annak a megállapodása idén október végén jár le.
Az Allegro a Mallhoz hasonlóan nemcsak a fogyasztók piactere, hanem platform az e-kereskedőknek is. A magyar eladók kihasználhatják az Allegro kiterjedt regionális jelenlétét és fejlett technológiai megoldásait, hogy növeljék online vállalkozásukat az egyre nagyobb piaci versenyben. A platform egyszerű integrációt, elemzési eszközöket és oktatási anyagokat biztosít a kereskedőknek, segítve őket tevékenységük hatékony bővítésében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.