Amióta 2003-ban a dugódíjat bevezették Londonban, a főváros kijelölt övezetében a gépkocsi-forgalom több mint egyötöddel csökkent, ugyanakkor 15 százalékkal nőtt a buszok forgalma.
A dugódíj beszedéséből származó 125 millió fontot pedig a tömegközlekedés fejlesztésére fordítják. A közlekedési minisztérium bejelentette, a dugódíj Manchesterben történő bevezetésére vonatkozó javaslatot is támogatja.
A közelmúltban tanulmányi céllal a brit fővárosban járt Michael Bloomberg, New York új főpolgármestere, s Miami, Minnerapolis, Seattle és San Francisco amerikai városok is jelenlegi a londoni dugódíj bevezetésének a lehetőségét tanulmányozzák. -További érdekes tapasztalat: az egymást követő brit kormányok csökkentették a gépkocsikra alapozott bevásárlóközpontok építését, és arra biztattak, hogy egyre több üzlet és hivatal költözzék a városközpontokba.
Ennek hatására a brit városok központjában az üzletek értékesítési alapterületének aránya a kilencvenes évek közepén mért 25 százalékról 2003(/2004-ben 34 százalékra nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.