Bár az új vasúti pálya óránkénti 80, illetve 100 kilométer sebességet tesz lehetővé, a vonatok közlekedését egy ideig még korlátozni szükséges. Az ok, hogy mivel a hídon még sok munkát kell elvégezni, építési területnek minősül. Azaz a vágányzár vége (szeptember 21.) nem azt jelenti, hogy a híd teljesen elkészült hanem, hogy vasúti közlekedésre ismét alkalmas.
A rekonstrukció nem csak a Duna-hidat érinti, hanem azzal együtt korszerűsödik a híd együttes többi tagja is: az Öbölági háromnyílású rácsos acélhíd, a Váci út feletti acélhíd és a mellette lévő vasbeton teknőhíd. Az Északi vasúti híd átépítésével gyakorlatilag egy új Duna-híd születik, hiszen a megerősített és átalakított alépítményekre a régi felszerkezet elbontása után egy teljesen új, korszerű, hegesztett acélszerkezetű folytatólagos többtámaszú híd kerül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.