Obama kampányának internetes részét a Facebook egyik alapítója, Chris Hughes szervezte, létrehozva a My.barackobama.com honlapot, amely egy, a kampány önkénteseinek és támogatóinak létrehozott közösségi portál, mondhatni egy Obama-centrikus iWiW volt.
A kampány összesen 500 millió dollár adományt hozott az interneten keresztül, 3,5 millió támogatótól. Ekkora összeget az internet segítségével még senkinek sem sikerült begyűjtenie. Obama a kormányzás során is fel kívánja használni az internetes lehetőségeket. A tervek szerint jobban bevonja az embereket a döntésekbe és a web segítségével átláthatóbbá is teszi majd a kormányzat működését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.