„Ne hagyd, hogy a televízió nevelje fel a gyereket!” címmel három drámai hangvételű szpot látható, amelyben sokkoló képekkel szeretnék felhívni a szülők figyelmét gyermekeik korlátozás nélküli tévézésének veszélyeire. Az egyik reklámban például egy szőke kislány lejt szexuális töltetű táncot egy metrórúdnál, tv-ből elsajátított mintát követve.
Dr. Baktay Zelka gyermek-és családpszichológus szerint azonban a megelőző reklám bizonyos értelemben még veszélyesebb lehet a gyerekekre nézve, mint a nem nekik való filmek általában - számol be a 168ora.hu. Ha ugyanis a reklámban a cselekvést gyerek végzi és nem követi negatív visszajelzés a nem kívánatos cselekvést, az bizony azt közvetíti, hogy az a cselekedet számára is megtehető, ezzel mintegy zöld utat kap. S főként akkor, ha a megfigyelt cselekedetnek felnőtt szemtanúi is vannak, akik nem reagálnak megfelelően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.