BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megjelent az első, magyar márkák arculatterveit bemutató tanulmánykötet

A könyv a magyar tervezőgrafika kiemelkedő munkái közül 20 példa értékű arculatot mutat be a kezdeti lépésektől a terveken és tévutakon át a végleges megvalósulásig.

Az írások segítségével feltárul, mennyi gondolkodás, ötlet, terv és beszélgetés áll egy-egy arculat mögött - a tervező és az ügyfél részéről egyaránt.

A kötet célja, hogy pontos szakmai útmutatást adjon a tervez?grafika területére készülő szakembereknek, leendő és már aktív kommunikációs szakembereknek, és inspirációt nyújtson gyakorló tervező grafikusoknak egyaránt.

A gyűjteménybe került arculatok alapos rostán estek át: szakmai szerkesztőbizottság javaslatai, értékelései alapján állt össze a végső lista.



A szerkesztőbizottság tagjai több, az arculattervezéshez kapcsoló terület szakemberei: Barák Péter tervezőgrafikus, tipográfus, Gosztom András tervezőgrafikus, Hargitai Lilla, stratégiai tanácsadó, Kara György grafikusművész, Kiss István grafikusművész, tipográfus, Nemes Juli kreatív tanácsadó, Pohárnok Mihály formatervezési menedzser, Sáfrány Zsuzsanna kommunikációs tanácsadó, Zsótér László, DLA habil. egyetemi tanár, és Zs. Tóth Edit grafikusművész.

A kötet az Activium Kommunikációs Tervezőiroda gondozásában jelent meg.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.